رژیم اشغالگر قدس هیچ گاه نگرانی خود را از مذاکرات وی پنهان نکرده است و پای ثابت اقدامات تخریبی و ایذایی علیه توافق هسته ای بوده است.

سایت شماره یک:

آغاز مذاکرات میان ایران و کشورهای عضو توافق هسته ای باعث شده رژیم اشغالگر قدس بار دیگر برای تخریب و برهم زدن مذاکرات به تکاپو بیفتد، مقامات این رژیم در روزهای اخیر ادعاهای پوچ خود را بارها تکرار کرد.

رژیم اشغالگر قدس هیچ گاه نگرانی خود را از مذاکرات وی پنهان نکرده است و پای ثابت اقدامات تخریبی و ایذایی علیه توافق هسته ای بوده است. این رژیم در خروج آمریکای ترامپ از برجام و اعمال سیاست فشار حداکثری کاملا موثر بود و عملا سیاستهای منطقه ای آمریکا در خاور میانه را هم هدایت و مدیریت می کرد. در پی پیروزی بایدن در انتخابات و وعده وی برای بازگشت به توافق هسته ای،  مقامات رژیم صهیونیستی به رغم اختلافات درونی در نوع مواجهه با این توافق، در نهایت به مسیر نقش آفرینی مخرب و ایذایی که در دوره نتانیاهو  سمت و سوی شدیدتری یافته بود، ادامه دادند.

طی روزهای اخیر و در حالی که هیاتهای مذاکره کننده ایران و ۱+۴ برای مشورت به پایتختهای خود رفته اند،  نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس از آمریکا خواسته که به گفت‌وگوهای غیرمستقیم هسته‌ای با ایران فورا پاپان دهد.  داوید بارنئا، رئیس موساد هم به واشنگتن سفر کرده تا مقام‌های ارشد دولت بایدن را قانع کند که دنبال توافق موقت با ایران نباشند.

زمان برگزاری دور هفتم مذاکرات وین اعلام شد

ایرانی‌ها حتی برای یک روز هم نباید تحت تحریم باشند

تل آویو با به کارگیری رسانه‌ها، کانال های دیپلماتیک و ابزارهای سیاسی خود تبلیغات منفی روشمند علیه مذاکرات را آغاز کرده است این تلاش‌ها با هدف تخریب هر گونه توافق احتمالی صورت می گیرد و به نظر می رسد همه محافل سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم اشغالگر قدس نگران نتیجه این مذاکرات هستند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر