هافبک تبریزی آلومینیوم در روز بازگشت به زادگاهش خوش درخشید و یکی از بهترین های تیمش بود.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تقابل آلومینیوم با تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر علاوه بر رسول خطیبی، یک چهره ویژه هم داشت؛ علیرضا نقی زاده، ستاره تبریزی اراکی ها راهی زادگاهش شده بود تا مقابل تیمی بازی کند که قبلا پیراهنش را به ترک کرده بود.

نقی زاده اولین خرید تابستانی تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی بود اما پنجره بسته نقل و انتقالاتی سرخ پوشان باعث شد تا این بازیکن بعد از چند هفته انتظار، راهی اراک شده و با آلومینیوم قرارداد امضا کند.

خطیبی که شناخت خوبی از نقی زاده داشت خیلی زود او را به عنوان یکی از کلیدی ترین مهره های تیمش به کار برد و هافبک اراکی ها به خوبی جواب اعتماد سرمربی را داده و مقابل پرسپولیس و فولاد گلزنی کرد و در طول بازی های دیگر هم جزو عناصر تاثیر گذار تیمش در کارهای تهاجمی بود.

 

نقی زاده در بازی هفته هشتم مقابل تراکتور انگیزه های بسیاری داشت و به خوبی توانست توانایی های خود را مقابل تیم شهرش به نمایش بگذارد. او بارها تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور هم پیش رفت و با حرکات پا به توپ سرعت بالایش چندین موقعیت هم برای هم تیمی هایش ساخت.

اوج کار نقی زاده در بازی با تراکتور، پاس گل او به محمد امین اسدی بود که به گل دوم اراکی ها در اوایل نیمه دوم انجامید. هافبک آلومینیوم در این صحنه با یک پاس دقیق در سمت چپ هم تیمی خود را صاحب توپ کرد و اسدی پس از ورود به محوطه جریمه با یک شوت خوب، این پاس را به گل تبدیل کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر