دروازه بان گل گهر بار دیگر تبحر ویژه خود را برای مهار ضربات پنالتی به رخ کشید و توانست سهم بزرگی در پیروزی بازی فینال‌گونه برابر سپاهان ایفا کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی که سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه دارد، به هیچ عنوان نمی‌خواست تیمش نبرد ویژه برابر شاگردان محرم نویدکیا را از دست بدهد. اتفاقاتی که خصوصا در فصل آخر حضور این مربی باتجربه در اصفهان رقم خورد و در نهایت با کناره‌گیری وی و حضور نویدکیا در جمع طلایی‌پوشان همراه بود، باعث شده بود تا قلعه نویی در تقابل با این تیم به چشم یک بازی ویژه به آن نگاه کند.

 دو تیمی که حتی در بازی پیش فصل و تدارکاتی ابتدای لیگ بیست و یکم نیز با شرایطی حساس برابر یکدیگر قرار گرفتند و نشان دادند که از انگیزه بالایی برخوردار هستند. هرچند آن دیدار تدارکاتی با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود اما در سر بزنگاه این گل گهر سیرجان بود که با یک برد بزرگ و چهارگله صدرنشینی حریف را به خطر انداخت و خودش را در قامت یکی از مدعیان اصلی جام در فصل جاری نشان داد.

در این بازی که با گل زودهنگام برای گل گهر سیرجان همراه بود و با برتری چهارگله آنها قدرت تهاجمی بالای شاگردان امیر قلعه نویی را به رخ کشید اما نباید از عملکرد محسن فروزان غافل شد. گلر باتجربه گل گهر سیرجان در همان نیمه اول و در شرایطی که تیمش با یک گل پیش افتاده بود، روی پنالتی که برای سپاهان اعلام شد، تیمش را در بازی حفظ کرد. 

فروزان که از فصل گذشته و در ترکیب فولاد خوزستان توانسته بود تبحر خود را در مهار پنالتی‌ها به رخ بکشد و یک تنه تیمش را برابر سپاهان و استقلال در نبرد پنالتی‌ها پیروز کرده بود، اینبار هم در نقش گلر قابل اعتنا و اعتماد در این بخش ظاهر شد. جایی که با مهار پنالتی تیمش در موقعیت برتری یک گله، مانع از به تساوی کشیده شدن بازی و خارج شدن آنها از موقعیت برتری شد تا در ادامه آتش بازی شاگردان قلعه نویی ادامه یابد و آنها با برد بزرگی این بازی را به سود خود خاتمه دهند. 

گلر باتجربه گل گهر سیرجان که بار دیگر مورد اعتماد قلعه نویی برای بازگشت به ترکیب قرار گرفته بود، به خوبی پاسخ این اعتماد را داد و توانست در جنگی دو نفره در ضربه پنالتی تیمش را به هدف بزرگی که در جدال با صدرنشین دنبال می‌کرد موفق عمل کند. نبردی که برای قلعه نویی یک جنگ حیثیتی نیز محسوب می‌شد. 

محسن فروزان که از فصل گذشته تجربه بالا و مهارت فوق العاده‌اش در ضربه پنالتی را به رخ کشیده بود و آن را با قهرمانی فولاد طی دو نبرد پنالتی برابر سپاهان و استقلال به نمایش گذاشته بود، مسلما در ادامه فصل نیز می‌تواند با این تبحر خود تیمش را در موقعیت‌های حساس امیدوار نگه دارد. باید دید شرایط برای این گلر باتجربه به چه شکل دنبال خواهد شد و او بعد از قهرمانی جام حذفی در فصل گذشته، اینبار چه هدفی را با آّبی‌پوشان سیرجانی و تحت هدایت امیر قلعه نویی دنبال خواهد کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر