در لحظات پایانی دیدار لیدز یونایتد و برنتفورد شاهد یک اتفاق کم سابقه در سکوها بودیم.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، امروز رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس پیگیری شد و در یکی از این مسابقات دو تیم لیدز یونایتد و برنتفورد به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که پیروزی در آن می‌توانست تغییر زیادی در وضعیت جدولی تیم مارسلو بیلسا ایجاد کند اما نهایتاً با تساوی 2-2 پایان یافت.

این تیم میزبان بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 27 توسط تایلر روبرتس به گل برتری دست پیدا کند. در ادامه نیمه اول نیز لیدز کار را کنترل کرد تا شاگردان بیلسا با همان یک گل، پیروز راهی رختکن شده باشند.

اما در نیمه دوم در عرض تنها چند دقیقه اوضاع کاملاً تغییر کرد؛ جایی که برنتفورد در دقایق 54 و 61 توانست به ترتیب توسط شاندون باپتیسته و سرجی کانوس دو بار دروازه حریف خود را باز کند تا لیدز یونایتد در آستانه یک شکست تلخ دیگر قرار بگیرد.

در حالی که بازی به لحظات آخر خود نزدیک می شد و همه منتظر سوت پایان بودند، لیدز موفق شد گل تساوی را در دقیقه 95 به ثمر برساند؛ جایی که پاتریک بامفورد برای تیم میزبان موفق به گلزنی شد تا لیدز از یک شکست تلخ فرار کرده باشد و از طرف دیگر اوضاع برای این تیم در جدول بدتر از قبل نشود.

اما اتفاق عجیب این مسابقه روی سکوها رخ داد. بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی لیدزیونایتد، مدیر تیم یعنی ویکتور اورتا نگاه ها را به سمت خود جلب کرد. در واقع ماجرا از این قرار بود که یکی از هواداران لیدز یونایتد از گل دقایق پایانی تیمش خوشحال نبود و این موضوع باعث عصبانیت اورتا شد؛ جایی که او به شکلی عجیب و باورنکردنی به سمت این هوادار فریاد می‌زد و صحنه هایی کم سابقه را خلق کرد.

بلافاصله بعد از گل لیدز ماجرا آغاز شد و نگاه مدیر این تیم به سمت هواداری جلب شد که از گل تساوی خوشحال نبود. اما این تازه شروع داستان بود.

در ادامه مدیر لیدز کمی به این هوادار نزدیک شد و در حالی که به شدت عصبانی بود و فریاد می زد این طرفدار را دعوت به سکوت کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر