دروازه بان شماره یک استقلال در مسابقه با پرسپولیس چهارمین کلین شیت خود در فصل جاری را به ثبت رساند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در لیگ بیست و یکم نقشی فراتر از یک دروازه بان برای استقلال دارد. او که سابقه سالها پوشیدن پیراهن استقلال را دارد، حالا بعد از وریا غفوری کاپیتان دوم آبی ها است و با توجه به تجربه ای که دارد در رهبری تیمش داخل زمین بسیار موفق عمل می‌کند.

حسینی بعد از 3 بازی غیبت در ترکیب استقلال و بازی کردن علیرضا رضایی دوباره از سوی فرهاد مجیدی برای حضور در ترکیب اصلی فراخوانده شد و در بازی حساس با پرسپولیس درون چارچوب تیمش قرار گرفت. سیدحسین که از نظر بدنی و آمادگی در شرایط خوبی بسر می‌برد و در 4 بازی ابتدایی لیگ برتر هم نمایش های خوبی برای تیمش داشت، مقابل پرسپولیس هم بسیار مطمئن ظاهر شد.

 

او در بازی دربی خروج های خوبی داشت و روی ارسال های پرسپولیسی ها نیز بسیار موفق عمل کرد. حسینی یکی دو موقعیت پرسپولیس را هم ناکام گذاشت تا نشان بدهد همچنان شرایط جسمانی خوبی دارد و به عنوان یک بازیکن باتجربه می‌تواند در ترکیب اصلی استقلال بسیار موثر باشد.

حسینی در نهایت در پنجمین مسابقه ای که برای استقلال در فصل جاری به میدان رفت، چهارمین کلین شیت فصل را هم به نام خود ثبت کرد تا برای ثبت رکوردی جالب در لیگ بیست و یکم گام بردارد. قطعا سیدحسین در روزهایی که به نظر می‌رسد آرامش نسبت به گذشته در تیم بیشتر است، با انگیزه بیشتری کارش را دنبال می‌کند و با توجه به وظیفه‌ای که بستن بازوبند در مسابقات حساس روی دوش او گذاشته، برای موفقیت تیم تلاش خواهد کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر