سه حریف تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل حریفان خود شکست خوردند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مرحله گروهی جام جهانی عرب دوشنبه شب پیگیری شد که در سه دیدار، تیم‌های ملی سوریه، امارات و عراق که حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هستند، برابر حریفان خود شکست خوردند.

تیم ملی سوریه که از دو دیدار قبلی خود صاحب سه امتیاز شده بود، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الجنوب قطر مقابل تیم ملی موریتانی قرار گرفت که با دریافت گل در دقیقه ۵+۹۰ نتوانست صاحب امتیاز شود و با نتیجه ۲ بر یک برابر موریتانی که دو باخت داشت، مغلوب شد.

در دیگر مسابقه مرحله گروهی جام جهانی عرب، تیم ملی امارات از ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه شب به مصاف تیم ملی تونس رفت و با گلی که در دقیقه ۱۰ توسط سیف‌الدین جزیری دریافت کرد، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و نتوانست به سومین برد خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

تیم ملی امارات با شکست مقابل تونس، ۶ امتیازی ماند و بخاطر تفاضل گل کمتر، پایین‌تر از این حریف خود قرار گرفت و در رده دوم جدول گروه B جام جهانی عرب ایستاد و تیم ملی سوریه نیز با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به موریتانی، با حضور در رده سوم به کارش در این رقابت‌ها پایان داد.

همچنین تیم ملی عراق که حریف بعدی ملی‌پوشان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ است، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه البیت به مصاف تیم ملی قطر رفت و شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد تا سه امتیازی و در رده سوم جدول گروه A جام جهانی عرب بماند و نتواند به مرحله بعد راه پیدا کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر