محمد ربیعی با شکست ذوب آهن توانست به امتیاز 120 در دوران مربیگری‌اش در مس دست پیدا کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از نتایج عجیب مسابقات لیگ برتر در اصفهان به دست آمد و تیم فوتبال مس رفسنجان با ارائه یک بازی هوشمندانه موفق شد تیم سخت‌کوش ذوب آهن را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو بردارد؛ دیداری که به واسطه رسیدن به امتیاز 120 برای محمد ربیعی رنگ و بوی ویژه‌ای داشت.

ربیعی در فصل 1399-1398 هدایت تیم فوتبال مس رفسنجان را برعهده گرفت و توانست با کسب 67 امتیاز از 34 مسابقه، که رکورد تازه‌ای در لیگ دسته اول بود، تیمش را چند هفته مانده به مسابقات به لیگ برتر برساند ( سال گذشته دو تیم هوادار و فجرشهید سپاسی با 60 امتیاز جواز لیگ برتری شدن را دریافت کردند). 

این مربی که در رده‌های مختلف مربیگری کرده و در لیگ بیستم اولین حضور را در بالاترین سطح فوتبال ایران تجربه کرد، توانست علی‌رغم اینکه مس روزهای سختی را در هفته‌های ابتدایی پشت سر گذاشت، تیمش را در ادامه راه سر و سامان بدهد و درنهایت با پیروزی در هفته پایانی مقابل ذوب آهن نارنجی پوشان رفسنجانی 34 امتیازی شدند.

ربیعی که در دومین سال حضور در لیگ برتر توانسته تیم بهتری را جمع کند، در پایان هفته هشتم مسابقات 14 امتیازی شد و مس رفسنجان را بالاتر از استقلال در رتبه پنجم قرار داد تا امید هواداران این تیم برای موفقیت در فصل جدید بیشتر شود.

فارغ از قرار گرفتن در رتبه پنجم، نکته مهم این مسابقه اما برای محمد ربیعی 40 ساله این بود که توانست شمار امتیازاتش را در سومین فصل حضور در مس رفسنجان به عدد 120 برساند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر