الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی منچسترسیتی، از انگیزه های این تیم برای موفقیت در ادامه فصل می گوید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از پیروزی مقابل پاری‌سن ژرمن صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد و حالا فردا شب شاگردان پپ گواردیولا در یک بازی تشریفاتی به مصاف لایپزیش خواهند رفت. دیداری که احتمالاً سیتی در آن با ترکیبی از برخی بازیکنان خود که اخیراً کمتر بازی کرده اند به میدان خواهد رفت.

الکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی منچسترسیتی، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لایپزیش گفت: "ما می‌خواهیم به روند خود ادامه دهیم و این یک دستاورد بسیار خوب است که توانستیم به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم. ما بهترین عملکرد و ریتم را از خود به نمایش گذاشته ایم. ما تیم بزرگی داریم که همه به دنبال فرصت برای بازی کردن و پیشرفت هستند. خوش شانسیم که تعدادی از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار داریم.

چالش های زیادی پیش روی ماست. این تیم در سال‌های گذشته کارهای انجام داده و باید دوباره تلاش کنیم. در واقع باید در هر مسابقه برای انجام بهترین بازی و ارائه بالاترین سطح عملکردمان تلاش کنیم. مهم نیست کدام رقابت باشد ما همیشه سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. البته هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و من نمی‌دانم که قرار است چه اتفاقی رخ داد."

بازی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران: "این یک خبر ناراحت کننده برای هر دو تیم است. برای همه هواداران فوتبال، برای بازیکنان هم همینطور. ما برای هواداران بازی می کنیم، اما مهمترین چیز سلامتی است."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر