به نظر می‌رسد شوک انضباطی امیر قلعه‌نویی توانسته مثبت باشد و باعث تغییر در سطح فنی تیم فوتبال گل‌گهر شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" پیش از دیدار هفته ششم گل‌گهر و استقلال بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی سیرجانی‌ها در اقدامی غافلگیرکننده نام مرتضی تبریزی به همراه شایان مصلح، مهران گلزاری و محسن فروزان را به دلیل مسائل فنی و اخلاقی از لیست تیم خود علی‌رغم تمام حرف و حدیث‌هایی که برای تیمش به همراه داشت، خط زد و البته این بازیکنان پس از اینکه دیدار هم تیمی‌هایشان برابر استقلال را از خانه تماشا کردند و دو امتیاز خانگی در ورزشگاه قاسم سلیمانی از دست رفت، با تصمیم کادر فنی بار دیگر فرصت حضور در تمرینات را به دست آوردند.

جالب اینکه از میان این بازیکنان شایان مصلح و مرتضی تبریزی در دیدار برابر پیکان نیز یکی به عنوان بازیکن ذخیره و یکی به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب تیم بازی کردند و در پیروزی مهمی که تیمشان به دست آورد، سهمی شدند.

اما اوج درخشش این چند بازیکن در مصاف با سپاهان بود که شاهد حضور دوباره شایان مصلح به عنوان بازیکن ثابت بودیم و در نیمه دوم نیز مانند دیدار برابر پیکان مرتضی تبریزی وارد زمین شد. در این مسابقه محسن فروزان ستاره تیمش بود و با مهار پنالتی شهریار مغانلو اجازه بازگشت را از شاگردان محرم نویدکیا و ایجاد تساوی یک بر یک گرفت. از سوی دیگر در بخش تهاجمی نیز مرتضی تبریزی که در دقیقه 70 جایگزین مهدی تیکدری شد، توانست خوش بدرخشد و روی فراری سریع پایه گذار گل چهارم آبی‌پوشان سیرجانی شد؛ جایی که او توانست پس از تصاحب توپ با ارسال یک پاس دقیق سعید صادقی را در موقعیت تک به تک با کنت قرار بدهد.

امیر قلعه نویی در یکی از مصاحبه‌های خود که چند سال پیش با ورزش سه انجام داد، رعایت نظم و اصول مورد نظرش را یکی از دلایل موفقیتش طی دو دهه اخیر در فوتبال ایران عنوان کرد و حالا به نظر می‌رسد یکبار دیگر رعایت اصول اگرچه در مصاف با استقلال از قدرت تیمش کاست، اما انگیزه‌های بازیکنانش برای بازگشت و جلب رضایتش را بیشتر کرده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر