الکس تلس، مدافع برزیلی منچستریونایتد در مورد تاثیر مثبت حضور کریستیانو رونالدو در این باشگاه سخن گفت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو معمولا به جز توانایی های فنی فوق العاده، از قدرت رهبری بالایی نیز برخوردار بوده و معمولا نقش مهمی در رختکن تیم های خود ایفا می کند. حالا الکس تلس، هم تیمی جدید رونالدو در اولدترافورد در مصاحبه ای فاش کرد این ستاره پرتغالی همه موارد در زمین را زیر نظر گرفته و تاثیر مثبتی بر عملکرد شیاطین سرخ در هفته های اخیر گذاشته است.

الکس تلس گفت: "همه از قبل می دانند که رونالدو در تمامی موارد خود را درگیر می کند. او یک بازیکن برنده است که به بالاترین سطح در دنیای فوتبال رسیده و البته برای رسیدن به این سطح باید بسیار رقابت طلب باشید. رونالدو چه در میدان باشد چه نه، در تمامی مسائل نقش پررنگی ایفا می کند. شما در زمین  یک دید نسبت به بازی دارید و در بیرون می توانید شرایط مسابقه را بهتر ببینید.

وقتی در هنگام گرم کردن نزدیک رونالدو بودم، او مسائلی را عنوان می کرد که از اهمیت بیشتری برخوردار بود؛ پاس بده یا نه، ارسال کن، به حرکت خود ادامه بده یا روی بازیکن حریف پرس کن. این مورد اصولا از سوی کسی مورد توجه قرار می گیرد که در بیرون از میدان قرار دارذد. ما در زمین و با توجه به فشار حریف خسته تر هستیم و کار سخت تر می شود. اما رونالدو واقعا کمک زیادی به تیم کرده، فقط قصد همکاری و کمک دارد و این خصیصه به سود همه ما بوده است."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر