سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تاکید کرد تمام تمرکز خود را معطوف به دیدار با رئال مادرید کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در اولین فصل حضور سیمونه اینزاگی نه تنها بعد از یک دهه موفق به صعود از گروه خود در لیگ قهرمانان شده، بلکه در صورت کسب برتری در مسابقه امشب برابر رئال مادرید می تواند به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کند. اخبار حاکی از تمایل اینتر به تمدید قرارداد اینزاگی تا سال 2025 بوده، اما این سرمربی ایتالیایی این موارد را شایعه خوانده و مدعی شد فقط به دیدار امشب برابر رئال مادرید فکر می کند.

سیمونه اینزاگی گفت: "ما می دانیم که شرایط در فوتبال اینگونه است. لحظاتی مانند مقطع فعلی وجود دارد که همه چیز خوب است. اما پس از آن که شما تنها در دو مسابقه مغلوب شدید، همان کسی که از شما تعریف کرد شاید اولین منتقد تیم لقب گیرد. این بخشی از فوتبال و دنیای ماست، اما ما فقط باید به همین شکل به کار خود ادامه دهیم و فقط روی مسابقه پیش رو تمرکز کنیم.

تمدید قرارداد احتمالی با اینتر؟ این موارد همه داستان ها و شایعاتی است که روزنامه ها به آن می پردازند، اما من در حال حاضر اولویت های دیگری دارم. در حال حاضر اولویت اصلی من دیدار امشب اینتر در مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان است. اینتر از ابتدای این فصل نمایشی تماشایی ارائه داده و مسابقه رفت در برابر رئال مادرید را می تواند بهترین مثال برای حرف من دانست."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر