رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ تاکید کرد در مورد مصاحبه دیروز او در رابطه با لیونل مسی سوء تفاهم شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دیشب مصاحبه ای عجیب از رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و 34 ساله بایرن مونیخ در مورد مراسم توپ طلای سال 2021 و البته لیونل مسی منتشر شد که تعجب بسیاری را برانگیخت. در واقع لیونل مسی بعد از دریافت جایزه سال 2021 ابراز امیدواری کرد توپ طلای سال 2020 به رابرت لواندوفسکی برسد و این عنوان حق او بوده است. اما لواندوفسکی دیشب به طعنه عنوان کرد که امیدوار است حرف های مسی واقعی باشد نه تو خالی. اما ستاره لهستانی امروز در مصاحبه ای تاکید کرد از حرف های او بد برداشت شده و او اتفاقا از حرف های لیونل مسی خیلی هم خوشحال شده است.

رابرت لواندوفسکی گفت: "صحبت های من در مصاحبه با یک تلویزیون لهستانی بد تعبیر شده است. من هرگز قصد نداشتم بگویم که صحبت های لیونل مسی واقعی یا صادقانه نبوده است. برعکس، من از سخنرانی لیونل مسی در رویداد پاریس واقعا تحت تاثیر قرار گرفته و واقعا خوشحال شدم که او مدعی شد به نظرش من مستحق دریافت توپ طلا در سال 2020 هستم.

فقط می خواستم بگویم که اگر صحبت های مسی شنیده شود بسیار خوشحال می شوم. بی اندازه به لیونل مسی احترام گذاشته، همیشه این بازیکن را مورد ستایش قرار داده و یک بار دیگر به خاطر فتح جایزه توپ طلای سال 2021 به او تبریک می گویم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر