رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که از حالا صحبت درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا زود است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا شب در دومین مسابقه ای که رالف رانگنیک هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت به مصاف یانگ بویز خواهد رفت. شیاطین سرخ پیش از این صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده اند و به نوعی دیدار فردا برای آنها حکم تشریفاتی را دارد و می تواند به جا افتادن ایده‌های رالف رانگنیک در این تیم کمک کند.

رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از دیدار با یانگ بویز گفت: "همانطور که نمانیا(ماتیچ) گفت، اگر در بازی ها برنده شوید، بهترین ابزار برای بازیابی اعتماد به نفس است. در چهار بازی گذشته، سه برد، یک تساوی بنابراین شرایط از این نظر خوب بوده است. آنها باید ایده من از فوتبال را برای خودشان بسازند. اولین قدم برداشته شده و حالا نوبت به به مراحل بعدی است.

موفقیت فقط با پیشرفت حاصل خواهد شد. اگر بتوانیم تیم را در شش ماه آینده با پیشرفت روبرو کنیم نهایتاً موفقیت نیز از راه می رسد. بازی روز یکشنبه نشان داد که تیم چگونه می تواند عمل کند. هنوز جای پیشرفت وجود دارد. ما اولین کلیت خود در اولدترافورد از ماه آوریل را به ثبت رساندیم. حالا مشخص است که باید اولویت را کجا قرار دهیم."

شانس منچستر یونایتد برای فتح لیگ قهرمانان اروپا: "الان زود است در این باره حرف بزنیم. من فقط یک هفته است در اینجا حضور دارم و تنها یک بازی با تیم انجام داده ام. با این وجود بدیهی است که در چنین باشگاهی جاه‌طلبی در همه رقابت ها وجود دارد. ما بازی قبلی در برابر یانگ بویز را باخته ایم و حالا باید جبران کنیم."

وضعیت ادینسون کاوانی و رافائل واران: "هر دو نمی توانند در بازی فردا به میدان بروند اما در تمرین امروز حاضر بودند. ادینسون حتی دیروز هم تمرین کرد اما رافائل امروز برای اولین بار در تمرینات حاضر بود. منتظر هستم که هر دوی آنها هفته آینده در تمرینات کامل تیم حضور داشته باشند. بسیار عالی است که آن‌ها را بتوانیم در اختیار داشته باشیم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر