مدافع گل‌گهر معتقد است تیمش نمایش بهتری نسبت به سپاهان داشت و با شایستگی به سه امتیاز رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی که همراه با گل‌گهر سیرجان روزهای خوبی پشت سر می‌گذارد و یکی از نفرات موثر تیمش در پیروزی اخیرشان مقابل سپاهان بود، درباره این دیدار اظهار کرد: شرایط مسابقه طوری بود که باید بدون استرس و با هوش بالا کار می‌کردیم و خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و توانستیم با بازی کم‌اشتباه سه امتیاز خیلی مهم را بگیریم.

او ادامه داد: انگار کادر فنی تیم ما سپاهان را مثل کف دستش می‌شناخت چون نکات فنی و مواردی که گفته بودند، در این بازی اتفاق افتاد و ما با شناخت کامل از آنها وارد زمین شدیم و کارمان را به خوبی انجام دادیم. دو گل روی دو اتفاق خوردیم، وگرنه انسجام دفاعی خیلی خوبی داشتیم و از نظر هجومی نیز عالی کار کردیم.

مدافع با تجربه گل‌گهر یادآور شد: سپاهان تیم واقعا بزرگ و پُرمهره‌ای است و تعویضی‌های خیلی خوبی هم داشت، اما ضمن احترامی که برای رقبای خودمان قائل هستیم، اما آنها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و روی دو اتفاق به گل رسیدند، وگرنه ما علاوه بر زدن چهار گل تیم برتر بازی هم بودیم و نشان دادیم با شایستگی در صدر جدول هستیم.

زاهدی که نمایش تاثیرگذاری در دیدارهای این فصل گل‌گهر به نمایش گذاشته و در شکست‌ناپذیری تیمش نقش داشته، با اشاره به روند امتیازگیری سیرجانی‌ها عنوان کرد: هدف ما برنده شدن در همه بازی‌ها است و تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا سربلند از زمین بیرون بیاییم. نام تیم‌ها برای ما اهمیتی ندارد و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را در لیگ برتر داشته باشیم.

او در مورد تقابل این هفته با شهرخودرو گفت: پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ... برای ما هیچ تفاوتی با شهرخودرو که قعرنشین است، ندارد. اتفاقا من می‌گویم نتیجه گرفتن در این بازی‌ها سخت‌تر هم هست چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و از طرف دیگر می‌آیند تا خودشان را نشان بدهند. به همین دلیل می‌گویم بازی راحتی نداریم و باید با تمام توان به مشهد برویم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر