منچستریونایتد با تساوی خانگی ۱-۱ مقابل یانگ بویز کار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به پایان رساند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد در اولین بازی خود پس از برکناری سولسشایر ویارئال را با دو گل شکست داد تا پیش از برگزاری بازی شب پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کند. این تیم امشب با هدایت رالف رانگنیک مقابل یانگ بویز قرار گرفت؛ تیمی که با 4 امتیاز، هیچ شانسی برای صعود از گروه نداشت. به این ترتیب دیدار دو تیم یک تقابل تشریفاتی به شمار می رفت. البته این اولین محک اروپایی منچسترِ رانگنیک به شمار می رفت و از این لحاظ برای شیاطین سرخ اهمیت داشت. 

منچستریونایتد که هفته را با پیروزی یک بر صفر مقابل کریستال پالاس شروع کرده بود در بازی امشب با تیم دوم خود وارد زمین شده و روی نیمکت هم ستاره هایش را نداشت. در شبی که رانگنیک به ستاره های تیمش استراحت داده بود، منچستر شروع خوبی داشت و در همان دقایق نخست دروازه حریف را باز کرد.

میسون گرینوود در دقیقه 9 با یک والی پای چپ دیدنی، دروازه یانگ بویز را باز کرد تا میزبان در مسیر کسب برد و گرفتن انتقام شکست 2-1 بازی رفت قرار بگیرد.

اما اشتباه عجیب فن دبیک در دقایق پایانی نیمه اول باعث شد تا منچستر برنده راهی رختکن نشود؛ این بازیکن پشت محوطه جریمه خودی توپ را لو داد و رایدر پس از گرفتن توپ از او با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه در دقیقه 43 دروازه را باز کرد تا بازی با نتیجه مساوی یک بر یک در نیمه اول به پایان برسد.

 

در نیمه دوم منچستریونایتد تمایل زیادی برای گلزنی نداشت و یانگ بویز بازی بهتری را نسبت به این تیم انجام داد. در طول 45 دقیقه دوم بازی هیچ موقعیت خطرناکی را روی دروازه دو تیم شاهد نبودیم تا بازی با همان نتیجه یک بر یکی که در نیمه اول رقم خورده بود، به پایان برسد. به این ترتیب رانگنیک نتوانست انتقام سولسشایر را از یانگ بویز بگیرد و به تساوی خانگی مقابل این تیم رضایت داد.

منچستر با این مساوی 11 امتیازی شد و با رتبه نخست گروه F به کار خود در دور گروهی خاتمه داد؛ دیدار تیم های ویارئال و آتالانتا که تعیین کننده دومین صعود کننده از این گروه خواهد بود، به دلیل بارش سنگین برف در ایتالیا به فردا موکول شد. با این نتیجه یانگ بویز 5 امتیازی هیچ شانسی برای صعود به لیگ اروپا هم ندارد و به این ترتیب نتیجه بازی فردا هیچ تاثیری در سرنوشت این تیم نخواهد داشت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر