دو بازیکن تاجیکستانی پرسپولیس پس از گذشت یک ماه از ورود به ایران، هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده‌اند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، چهره‌ای سرحال و خوشحال با ادبیاتی آمیخته به طنز را از خود ارائه کرد و در واکنش به سوالات خبرنگاران پاسخ‌های جالبی را داد؛ از جمله «مهاجرت رادوشویچ» و «توریستهای تاجیکی». او در مورد زمان باز شدن پنجره پرسپولیس به خرید دو بازیکن خارجی اشاره کرد و اینطور گفت: «به خدا نمی‌دانم چه زمانی پنجره باز می‌شود. این بندگان خدا را آوردیم مثل توریست‌ها می‌آیند و می‌روند. ولش کن اصلا صحبتی در این باره نکنیم.»

منوچهر صفروف و وحدت هانانوف از روی سکوها شهرآورد را تماشا کردند.

خبر توافق وحدت هانانوف و منوچهر صفروف روز 15 آبان منتشر شد و این دو 48 ساعت بعد از دوشنبه به استانبول و از آنجا به تهران آمدند و در حالی که تصور می‌شد همان روز برای رسمی کردن قرارداد به ساختمان باشگاه مراجعت کنند اما این اتفاق رخ نداد. در این بین حتی شایعاتی پیرامون غیرقانونی بودن خرید تاجیکها توسط پرسپولیس هم منتشر شد که هیچ یک درست نبودند اما حالا در یک ماهگی ورود آنها به ایران، هنوز امضای قرارداد انجام نشده است.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی امیدوار بود آنها برای سیستم 3-4-3 مدنظر او در ترکیب اصلی قرار بگیرند اما این اتفاق تا حالا رخ نداده. حتی قرمزها مدتی حضور هانانوف و صفروف در تمرین را هم پنهان می‌کردند و تا همین حالا تصویری از آنها در تمرین و بازیهای دوستانه از سوی باشگاه منتشر نشده است اما حضور در ورزشگاه آزادی با سویشرت پرسپولیس، انتقالشان را در حالت رسمی قرار داده است.

دو خرید تاجیکستانی پرسپولیس در پست دفاع مرکزی و راست به میدان رفتند.

آنها در این مدت سه بازی دوستانه را در ترکیب سرخپوشان انجام داده و بیش از 18 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته‌اند.

هانانوف و صفروف از زمان ورود به ایران در هتل پارسیان اوین مستقر شده‌اند و هنوز خانه جداگانه‌ای ندارند اما با این حال از زندگی در ایران راضی به نظر می‌رسند. آنها چند بار برای گشت و گذار در تهران و همچنین پیرایش مو از هتل خارج شدند و باتوجه به آشنایی با زبان فارسی، حس غریبی در پایتخت ایران ندارند.

در بین طرفداران البته خیلی ها این دو بازیکن را نمی‌شناسند اما حتی همان‌هایی که موهای فرفری و چهره خندان تاجیکها را شناخته‌اند، به قدری هستند که وحدت و منوچهر را ذوق زده کنند.

تاجیکهای پرسپولیس در هتل اوین پارسیان تهران مستقر هستند.

دو خرید خارجی پرسپولیس هنوز دستمزدی از باشگاه نگرفته‌اند چرا که قرارداد رسمی هم با قرمزها منعقد نکرده‌اند. اما قرار است به محض باز شدن پنجره، قرارداد خود را امضا و پیش پرداختی را دریافت کنند.

نکته جالب اینکه وحدت و منوچهر هنوز نقش توریست‌هایی را دارند که در لیگ برتر ایران محک نخورده‌اند و یحیی باید امیدوار باشد که هرچه زودتر با باز شدن پنجره این دو بازیکن را در ترکیب تیمش به کار بگیرد تا آنها با شرایط لیگ ایران آداپته شوند - در تاجیکستان هم همه منتظرند و اشتیاق دارند تا بازی هانانوف و صفروف را در یکی از پرطرفدارترین تیمهای آسیا تماشا کنند.

وحدت هانانوف و منوچهر صفروف در فهرست زیر 23 سال پرسپولیس قرار دارند و قراردادشان حدود 100 هزار دلار است.

 

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر