سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، آماده است تا در دیدار مقابل موناکو به ترکیب این تیم برگردد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سریال مصدومیت‌های راموس در پاریس همچنان ادامه دارد و مشکلات بسیاری را برای این بازیکن ایجاد کرده است.

این مدافع اسپانیایی اولین بازی‌اش با پیراهن پی اس جی را در 28 نوامبر برابر سنت اتین انجام داد اما به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه نتوانست به همراه سایر هم تیمی‌هایش تمرین کند و در سه بازی اخیر این تیم برابر نیس، لانس و کلو بروژ غایب بود.

با این حال گفته می‌شود که راموس می‌تواند در دیدار روز یکشنبه برابر موناکو، در ترکیب پاری سن ژرمن به میدان برود.

پوچتینو و کادر پزشکی پی اس جی مقررات مشخصی برای بهبود شرایط راموس در نظر گرفته‌اند و این بازیکن تنها به این دلیل در بازی برابر سنت اتین به میدان رفت که صددرصد آماده بود.

کادر پزشکی پی اس جی روز سه شنبه تاکید کرده بود که راموس باید روند سه روزه بازیابی را طی کند و به همین دلیل او در روزهای اخیر در تمرینات گروهی این تیم شرکت نکرده است.

 

با این حال اگر او در تمرین امروز و فردا حاضر شده و از شرایط خوبی برخوردار باشد، به احتمال زیاد در بازی روز یکشنبه در برابر موناکو به میدان خواهد رفت.

پی اس جی سه بازی دیگر تا پایان سال جاری میلادی برگزار می‌کند که اولین آنها در برابر موناکوست، دومی در تاریخ 19 دسامبر در مسابقات جام حذفی است و دیدار سوم نیز در 22 دسامبر برابر لوریان انجام می‌شود.

هدف راموس این است که حداقل در دو بازی از این سه دیدار برای پی اس جی به میدان برود تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن خودش را به عنوان یکی از بازیکنان اصلی ترکیب ثابت پوچتینو مطرح کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر