ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید تیمش با هدف پیروزی برابر زسکا صوفیه پا به دیدار برابر این تیم می گذارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رم خود را برای بازی آخر مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا آماده می‌کند؛ جایی که آنها به مصاف زسکا صوفیه خواهند رفت و برای تحت فشار قرار دادن بودو گلیمت و امیدواری به صدرنشینی گروه محکوم به پیروزی در این مسابقه حساس هستند. از طرفی تیم ژوزه مورینیو در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و همین موضوع سرمربی پرتغالی را تحت فشار قرار داده است. با این حال شاید پیروزی مقابل زسکا صوفیه کمی از این فشار بکاهد.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر زسکا صوفیه در لیگ کنفرانس اروپا گفت: "فردا باید به آنجا برویم و برنده شویم. همچنین اگر بودو در بازی خود به پیروزی رسید و دوم شدیم باید در ماه فوریه در پلی آف شرکت کنیم. آنچه نباید اتفاق بیفتد این است که اگر بودو نتوانست به پیروزی برسد، ما هم نتوانیم کار را انجام دهیم."

 

مورینیو در ادامه گفت: "ما از مشکلات خود آگاه هستیم و می‌دانیم هر بازیکن را که از دست می‌دهیم یک فاجعه محسوب می شود. ما همچنین باید به اجبار به چند بازیکن خود استراحت بدهیم. از قبل می توانم به شما بگویم که روی پاتریسیو، کریس اسمالینگ و هنریک مخیتاریان با ما نمی آیند. اما بیایید با بهترین تیم ممکن برویم تا بازی را ببریم.

ما از مشکلات آگاه هستیم اما مصدومیت، کرونا و محرومیت خیلی شرایط را سخت می کند، به خصوص وقتی مقابل تیمی مانند اینتر بازی می کنید. اگر نگاهی به نیمکت آنها بیندازید نیازی به دیدن زمین نیست چراکه، آنها از ما قوی تر هستند. در آن شرایط آنها نه تنها از ما قوی تر بودند بلکه خیلی خیلی قوی تر بودند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر