بارسلونا با شکست در بازی شب گذشته برابر بایرن از صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بازماند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف بایرن مونیخ رفت اما نتوانست ماموریت غیرممکنش را به انجام برساند و با سه گل از این تیم شکست خورد.

به این ترتیب و با توجه به پیروزی بنفیکا در دیدار برابر دیناموکیف، این تیم پس از 21 سال از صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بازمانده و از این رقابت‌ها حذف شد.

شاگردان ژاوی با کسب 7 امتیاز از شش بازی مرحله گروهی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند و به رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا کردند.

آنها حالا باید در مسابقات پلی آف مرحله یک هشتم لیگ اروپا به میدان بروند. تیم‌های اول هر گروه از رقابت‌های لیگ اروپا به صورت مستقیم به مرحله یک هشتم صعود کردند اما تیم‌های دوم باید دیدار پلی آفی با تیم‌های سوم گروه‌های لیگ قهرمانان برگزار کنند تا تیم برنده به مرحله یک هشتم راه پیدا کند.

 

در حال حاضر تنها قرار گرفتن گلاسکو رنجرز در رده دوم جدول گروهش قطعی شده است. با این حال بارسا در این مرحله به مصاف تیم‌های اسپانیایی قرار نخواهد گرفت و بازی برگشت این تیم نیز خارج از نوکمپ برگزار می‌شود.

با توجه به این که بارسا در این مرحله برابر رئال بتیس یا رئال سوسیه‌داد – در صورت صعود آنها – قرار نخواهد گرفت، نگاهی به حریف‌های احتمالی بارسا در این مرحله خواهیم داشت:

رنجرز (گروه A)، پی اس وی آیندهوون (گروه B)، لسترسیتی، ناپولی یا اسپارتاک (گروهC)، اینتراخت فرانکفورت یا المپیاکوس (گروهD)، گالاتاسرای یا لاتزیو (گروهE)، ستاره سرخ بلگراد، براگا یا میتلند (گروهF) و دینامو زاگرب یا خنک (گروهH).

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر