سرمربی فجرسپاسی معتقد است که نباید به تیم های صنعتی خرده گرفت بلکه باید خود را از نظر مالی به آنها رساند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم فجرسپاسی شیراز طی سه هفته اخیر بردی کسب نکرده و با 9 امتیاز دهم است. شاگردان علی اصغر کلانتری فردا در چارچوب هفته نهم لیگ برتر کار سختی در خانه آلومینیومی خواهند داشت که هفته گذشته تراکتور را با دو گل در تبریز شکست داد و جزو تیم های بالانشین جدول است. صحبت های سرمربی فجر در نشست خبری پیش از بازی فردا را بخوانید:

همه از شایستگی فنی فجر صحبت می کنند

آلومینیوم کیفیت و شایستگی بالایی با سرمربیگری آقای خطیبی و بازیکنان خوبش داشته است. بازیکنان فجرسپاسی هم با تمام تلاش خود سعی کرده اند نام شهید سپاسی همیشه ماندگار باشد. چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی، جزو تیم هایی بودیم که رعایت اصول را کرده اند. تیمی شدیم که در کشور روی ما حساب می کنند و همه از خوبی و شایستگی فنی فجر صحبت می کنند. سعی می کنیم در بازی با تیم آلومینیوم در زمین خوبی که دارند، یک بازی باکیفیت انجام دهیم که تماشاگرپسند و از نظر جوانمردی هم در حد ایده آل باشد.

آلومینیوم از خیلی از تیم ها شایسته تر است

با توجه به آنالیزهایی که داشتیم، نوع بازی آلومینیوم نشان داده که با شایستگی در این جای جدول حضور دارد. اسم نمی برم ولی از چند تیم بالای جدول هم شایسته تر هستند. از نظر کارشناسی می گویم که با توجه به تجربه کادر فنی آلومینیوم، بازیکنان این تیم، شرایط مدیریتی و زیرساختی، این روند خوب می تواند تا پایان فصل برای آنها ادامه داشته باشد.

می توانیم به بالای جدول هم فکر کنیم

تا ذهن مان بالاتر نباشد هیچ وقت به موفقیت نمی رسیم. وقتی که تیم ما از لیگ یک به لیگ برتر آمد، ساختار لیگ برتر را در استان مان نداشتیم. باید همه پای کار بیایند تا برای 5 سال آینده خودمان برنامه ریزی کنیم. امسال، سال ثبات در لیگ برتر است. بعد از 8 سال با آن سختی هایی که داشتیم به لیگ برتر آمدیم. با این ساختاری که در استان مان است یک جنگ نابرابر را انجام می دهیم تا بتوانیم ضعف های دیگران را پوشش دهیم. ثبات مان را باید تا نیم فصل برقرار کنیم تا دغدغه سقوط نداشته باشیم. در این صورت می توانیم به بالای جدول هم فکر کنیم.

اختلاف باید باعث پیشرفت شود

کلانتری در مورد اختلافات سازمان لیگ و وزارت ورزش گفت: نظریات، اختلافات و بحث و جدل اگر به سمت پیشرفت فوتبال و ورزش باشد خیلی هم خوب است. نمی شود گفت که همه یک جور فکر می کنند. اگر نزاع به خاطر به کرسی نشاندن حرف خودمان باشد روز به روز افت خواهیم داشت.

نباید از تیم های صنعتی گلایه کنیم

او در پاسخ به سوالی در مورد دو تکه شدن لیگ برتر و قدرت نمایی تیم های صنعتی گفت: این یک پیام است. من هیچ وقت منکر این نیستم که تیم های صنعتی خرج می کنند و با 200-300 میلیارد تیم می بندند. از این کار خوشحال هم هستم و از آنها تشکر می کنم که مردمشان را شاد می کنند. ما باید درس بگیریم. نباید بگوییم که فلان تیم چقدر خرج کرده است. باید تیم هایی مثل تیم ما پیگیر منابع باشیم که کمک مان را کنند. آنها کار درست را انجام می دهند و دو دستگی در لیگ ما در تمام لیگ های دنیا هم وجود دارد. یکسری تیم ها برای قهرمانی اروپا می آیند و یکسری برای ماندن در لیگ می جنگند. باید خودمان را به تیم های موفق نزدیک تر کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر