رودی ژستد با تأثیرگذاری به موقع روی گل استقلال در نیمه نخست، پاسخ منتقدینش را داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد رودی ژستد در دیدارهای اخیر استقلال باعث بروز انتقاداتی شده بود. مهاجم خارجی آبی ها در 4 دیدار برابر فجرسپاسی، نساجی، صنعت نفت و پرسپولیس موفق به گلزنی نشده بود. این اتفاق در حالی رخ داد که او در همه این بازی ها از ابتدا وارد زمین شده بود.

با این حال، برای دیدار با پیکان یک بار دیگر کادرفنی استقلال به این بازیکن اعتماد کرده و او را در ترکیب اصلی قرار دادند. اتفاقی که باعث شد او بارها خط دفاعی حریف را آزار داده ضمن اینکه این بازیکن با تأثیرگذاری مستقیم روی توپ، یک پاس گل به سیاوش یزدانی داد.

 

در دقیقه 32 ارسال کرنر مهدی مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر و اثرگذاری رودی ژستد همراه شد و پاس این بازیکن در دهانه دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن در حالی که تعادلش را از دست داده بود و توپ نیز از او عقب تر بود، با ضربه ای دیدنی و مطمئن دروازه کرمانشاهی را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

ژستد که می توانست هفته قبل با گرفتن یک پنالتی مهم در شهرآورد پایتخت به چهره نخست دربی تبدیل شود، گلسازی او یک هفته به تعویق افتاد و او سرانجام با یک پاس خوب به دهانه دروازه، در گل نخست استقلال تأثیرگذار بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر