محمد جواد محمدی، زننده گل دوم هوادار می‌گوید در جریان بازی اصلا متوجه نشده چطور دروازه پرسپولیس را باز کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، محمد جواد محمدی، مهاجم هوادار با گلش به پرسپولیس این تیم را حسابی به دردسر انداخت. این گل که مشکوک به خطای هند بود سر و صدای زیادی در فضای مجازی به وجود آورد و گلزن هوادار در این خصوص با خبرنگار "ورزش سه"، گفت‌وگو کرد.

*روی نداشتن تمرکز گل خوردیم

بازی خوبی بود و همه مسائلی که آقا رضا در تمرین با ما کار کردند را پیاده کردیم. در بازی‌ها ما مشکل گل زنی داشتیم و آقا رضا با تمریناتی که گذاشتند این مشکل حل شد و توانستیم به پرسپولیسی که از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است و پنج سال متوالی قهرمان لیگ برتر بوده در خانه خودش دو گل بزنیم. مقداری بی تمرکز بودیم و دوگل خوردیم که نباید می‌خوردیم. 

*رتبه ما به خاطر بدشانسی است

بچه‌ها و کادر فنی خیلی زحمت کشیدیم و برای این بازی مثل تمام بازی‌های فصل انگیزه خاصی داشتیم و دقیقه ۹۲ هفته قبل دروازه خالی را زدیم و به تیر خورد. هفته‌های گذشته مدام بدشانسی می‌آوریم و نمی‌دانم این بدشانسی چه زمانی دست از سر تیم برمی‌دارد. 

*نفهمیدم چطور گل زدم!

گلی که من زدم اصلا متوجه نشدم با کجا زدم و معین عباسیان انقدر محکم ریخت که تمام تمرکزم این بود گل بزنم. در شرایط بازی بودم و متوجه نشدم به کجا خورد و وقتی بیرون آمدم زیاد واضح نبود ولی هرچه کارشناسان بگویند درست است. 

*یک هفته تمام فکرم گلزنی به پرسپولیس بود

در آن موقعیت تمام ذهنم این بود که توپ به گل تبدیل شود که خداراشکر شد. نمی‌دانم خوش شانسی‌ام بود یا چیز دیگر اما تمام ذهنم در این یک هفته این بود گل بزنم که خدا لطف کرد و این اتفاق افتاد. من بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان هر روز فکر می‌کردم باید در این بازی گل بزنم و گل سه امتیازی هم بزنم چون علاوه بر بازی خوب باید گل زنی را کنارش بیاورم چرا که آقا رضا می‌گوید زحمت زیاد می‌کشی و فقط باید گل زدن را در کار خودت بیاوری.

*محمد قاضی روی این گل تاثیر مستقیم داشت!

با تمریناتی که داشتم و همین طور مشاوره‌ای که محمد قاضی به من داد که در تمرینات چه کاری انجام دهم تانستم بالاخره گل بزنم. من همیشه یک ربع تا بیست دقیقه زودتر به تمرینات می‌رفتم و دروازه خالی را شوت می‌زدم تا توپ به تور بخورد و ذهنیتم که توپ‌هایم گل نمی‌شود عوض شود و با مشاوره‌هایی که اقا رضا و محمد قاضی به من دادند در این بازی توانستم از زیر بار سنگین عدم‌گلزنی خارج شوم.

*هوادار باید الان پنجم باشد

خداراشکر تیم ما خیلی خوب بود و در همه بازی‌ها از همه لحاظ حق ما باخت نبوده است. تیم‌مان به شدت خوب بازی می‌کند و نقاط قوت تیم و ضعف‌ تیم حریف را می‌دانیم و با اطلاعات کامل کادر فنی به مصاف حریفان می‌رویم. مقداری بدشانسی آوردیم و معتقدم الان ما باید جزو پنج تیم اول لیگ قرار می‌گرفتیم.

*امیدوارم پرسپولیسی‌ها شاگرد عنایتی شوند!

امیدوارم بازیکنان پرسپولیس که معتقد بودند ما وقت ‌کشی می‌کنیم با آقا رضا کار کنند تا متوجه شوند اینطور نیست چرا که خط قرمز ایشان این مورد است. او می‌گوید دوست ندارم دو کار را انجام دهید اول اینکه کاری با داور نداشته باشید و دوم وقت کشی نکنید. آقا مهرداد ما (بشاگردی) مقداری آسیب از بازی قبل داشت و فشار بازی‌ها به دلیل اینکه هر چهار یا پنج روز است زیاد است و واقعا بازیکنان خسته هستند. مثلا هافبک وسط ما محمد چهارمحالی مشکل همسترینگ داشت و آقا روح الله که بازی نکرد هم مشکل همسترینگ داشت. فشار بازی‌ها زیاد است و ما مقداری خسته‌ایم.

*از هواداران پرسپولیس معذرت می‌خواهم

من نمی‌دانم توپ به دستم خورد یا نه و باید کارشناسان نظر دهند اما اگر به دستم خورده است از هواداران پرسپولیس عذر خواهی می‌کنم چون ذهن من این نبود که با دست گل بزنم و فقط می‌خواستم هر طور شده گل بزنم و قصدی برای گل خطا نداشتم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر