باشگاه پرسپولیس نسبت به قضاوت داور دیدار با هوادار معترض است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی امروز به تساوی ۲ بر ۲ مقابل هوادار به ثمر رسید که دومین گل در حالی وارد دروازه سرخ‌پوشان شد که مهاجم حریف با دست توپ را تبدیل به گل کرد تا مانع از کسب سه امتیاز برای شاگردان یحیی گل‌محمدی شود.

باشگاه پرسپولیس پس از این دیدار نسبت به قضاوت داور بازی با هوادار معترض شده و در بیانیه‌ای نوشته است: «تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر از اشتباه داوری متضرر شد و این بار در یک اشتباه فاحش و تاثیرگذار، دو امتیاز حساس را از دست داد.

این شکایت بابت گل دوم تیم هوادار بود که به وضوح خطای هند بازیکن این تیم را نشان می‌داد که با دست، توپ را وارد دروازه کرد و داور از این خطا گذشت.

بر همین اساس، بازیکن زننده این گل نیز در مصاحبه خود اعلام کرد که این گل را با دست به ثمر رسانده است و مهم‌تر اینکه داور در زاویه بسیار مناسبی برای تشخیص این خطا حضور داشت ولی این خطای فاحش را تشخیص نداد و در این صحنه، یکی از عجیب‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر به ضرر پرسپولیس به ثمر رسید.

باشگاه پرسپولیس قطعا از این داور و این قضاوت، به سازمان لیگ و کمیته داوران شکایت خواهد کرد. ضمن اینکه این موضوع برای چندمین بار است در فصل اخیر اتفاق می‌افتد و پرسپولیس متضرر می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در این زمینه، قطعا منتظر پاسخگویی مسؤولان فدراسیون فوتبال خواهد بود.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر