مدافع ایرانی الاهلی در دیدار مقابل یاران ابراهیمی گلزنی کرد، اما گل او مانع از باخت تیمش نشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته نُهم جام اوریدو قطر، تیم فوتبال الوکره در حالی که امید ابراهیمی را به‌عنوان هافبک میانی در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۴۰ امشب در ورزشگاه الخور مقابل الاهلی قرار گرفت که این تیم از محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاعی خود بهره می‌برد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که پس از انجام دو بازی برای تیم ملی ایران، در دو دیدار جام اوریدو(ستارگان) قطر هم برای الاهلی به میدان رفته بود، امشب در سومین دیدار متوالی توانست در دقیقه ۲۵ دروازه تیم الوکره را باز کند و تیمش را پیش بیاندازد.

 

یاران ابراهیمی پس از دریافت این گل شکل هجومی‌تری به خود گرفتند و توانستند تا دقیقه ۷۰ پنج بار دروازه الاهلی را باز کنند و در آستانه کسب ششمین پیروزی در جام ستارگان قطر قرار بگیرد.

تیم فوتبال الاهلی توانست دو گل خورده را در عرض سه دقیقه جبران کند، اما دوباره یاران ابراهیمی سوار بر بازی شدند و موفق شدند دو گل هم از دقیقه ۸۰ به بعد به ثمر رسانند و صاحب یک پیروزی پُر گل شوند.

تیم الوکره در شبی که امید ابراهیمی را ۹۰ دقیقه در ترکیب داشت، موفق به کسب برتری ۷ بر ۳ مقابل الاهلی شد تا ۱۸ امتیازی شود و صعودش به مرحله حذفی به‌عنوان صدرنشین گروه A را قطعی کند و یاران کنعانی‌زادگان نیز با ۶ امتیاز در رتبه پنجم ماندند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان امشب در حالی موفق شد دروازه الوکره را باز کند که پیش از این در مسابقات لیگ ستارگان و جام ستارگان نتوانسته بود به این مهم برسد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر