الریان بدون حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل ام‌صلال به برتری رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"،  در یکی از مسابقات هفته نُهم جام اوریدو(ستارگان) قطر، تیم الریان در حالی که مثل تمام بازی‌های خود در این رقابت‌ها شجاع خلیل‌زاده را در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم سعود بن عبدالرحمن به مصاف ام‌صلال رفت.

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر ام‌صلال پایان یافت، اما الریان در دقیقه ۵۳ فرصت جبران نتیجه را با اعلام یک ضربه پنالتی به دست آورد که یوهان بولی آن را از دست داد.

در ادامه یاران شجاع توانستند نمایش بهتری ارائه کنند و توسط فرانک کوم و یوهان بولی دو بار دروازه ام‌صلال را باز کنند و در نهایت این مسابقه خارج از خانه را با پیروزی ۲ بر یک به اتمام رسانند.

 

تیم فوتبال الریان با کسب برتری مقابل ام‌صلال ۱۲ امتیازی شد و با ۶ امتیاز کمتر نسبت به الوکره صدرنشین و ۴ امتیاز بیشتر نسبت به تیم رده سومی الشمال، در جایگاه دوم جدول گروه A جام اوریدو(ستارگان) قطر قرار گرفت تا صعودش به مرحله حذفی را نهایی کند.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع ایرانی الریان که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر حضور کامل در ۹ مسابقه تیمش داشته، امشب مثل همیشه در رقابت‌های جام اوریدو به میدان نرفت که البته این بازیکن دچار مصدومیت هم شده است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر