رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل با شکایت زنی جوان آغاز شد. این زن به ماموران گفت: دو سال قبل به دلیل اختلافی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و سرپرستی دخترمان به نام رها به او سپرده شد

سایت شماره یک:

زوج جوان در حالی به زودی از جنبه عمومی جرم قتل دختر خردسال پای میزمحاکمه قرار می‌گیرند که با گذشت دو سال، هنوز جسد دختر بچه پیدا نشده‌است. پدر و نامادری دختر خردسال متهم به قتل و سر به نیست کردن جسد او هستند.

رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل با شکایت زنی جوان آغاز شد. این زن به ماموران گفت: دو سال قبل به دلیل اختلافی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و سرپرستی دخترمان به نام رها به او سپرده شد. بعد از مدتی همسرم دوباره ازدواج کرد و من گاهی به دیدن دخترمان می‌رفتم و هفته‌ای چند بار با او تلفنی صحبت می‌کردم. مدتی است همسرم اجازه دیدن دخترم را نمی‌دهد. او می‌گوید رها بعد از حرف‌زدن با من بدرفتاری می‌کند. از شوهرم خواستم اجازه دهد تلفنی با رها صحبت کنم که این اجازه را نداد و حالا به ماجرا مشکوک هستم.

پس از این شکایت، ماموران از پدر رها تحقیق کردند که او ادعایی عجیب مطرح کرد و گفت: من دخترم را به مادرش سپردم و همسر سابقم با این شکایت دروغین می‌خواهد مرا به دردسر بیندازد. این ادعا در حالی مطرح شد که تحقیقات نشان داد، مرد جوان دروغ می‌گوید و رها نزد او بوده‌است.

بازجویی‌ها از این مرد ادامه داشت تا این‌که لب به اعتراف گشود و گفت: همسر دومم قبل از ازدواج شزط گذاشته بود سرپرستی رها را به همسر اولم بسپارم اما همسر اولم سرپرستی او را قبول نمی‌کرد. فشارهای همسر دومم ادامه داشت تا این‌که تصمیم عجیبی گرفتم. به ناصرخسرو رفتم و از یک دستفروش قرص‌های خطرناک خواستم. او دو قرص به من داد و گفت نصف این قرص می‌تواند باعث مرگ شود. دختر خردسالم را به بهانه گردش سوار موتور کردم و به سمت پاکدشت بردم. آنجا یک چهارم قرص‌ها را به دخترم خوراندم. حوالی خاورشهر حال او بد شد و از ترس او را در کنار جاده گذاشتم و فرار کردم. دیگر سراغ او نرفتم. مطمئن هستم با توجه به قدرت این قرص، دخترم مرده باشد.

تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد اما ردی از دختربچه به دست نیامد و استعلام از مراکز پلیس و بهزیستی هم نشان داد دختری با مشخصات رها به آنجا منتقل نشده‌است.

با افشای این موضوع، مادر رها با مراجعه به دادسرا از همسرش به اتهام قتل عمدی و از همسر دوم او به اتهام معاونت در قتل شکایت کرد و گفت: مطمئن هستم این زن دخترم را آزار می‌داد و او باعث سر به نیستی دخترم شد. او وقتی با شوهرم ازدواج کرد می‌دانست من شرایط نگهداری از رها را ندارم. درخواست مجازات همسرم و این زن را دارم.

این در حالی است که پدر رها در آخرین جلسه رسیدگی به پرونده، انگشت اتهام را به سمت همسر دومش گرفت و گفت: تحت فشارهای همسر دومم دست به این کار زدم. من فقط می‌خواستم هر طور شده از شر دخترم خلاص شوم. به همین خاطر به او قرص‌ها را خوراندم اما نمی‌دانم او مرده یا زنده است.

نامادری رها نیز اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: من از ابتدای ازدواج شرط گذاشته بودم همسرم رها را به مادرش بسپارد. بعد از این‌که صاحب پسری شدیم، شرایط نگهداری از رها برایم غیرممکن شد. من راضی به زندگی با این دختر نبودم اما به همسرم نگفتم او را سر به نیست کن.

با تکمیل تحقیقات و در حالی که مادر رها رضایت خود را در پرونده اعلام کرده‌است، این زوج به زودی از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.

منبع:جام جم

تگ های مرتبط

ارسال نظر