یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود ابتدا با چهره ای جدی گفت که به هیچ سوالی در مورد استیون جرارد پاسخ نمی دهد که خنده شدید حضار را به دنبال داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از شکست ماه گذشته برابر وستهام، روی دور پیروزی افتاده و حریفان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشته است. قرمزها که با تیمی متشکل از بازیکنان ثابت و ذخیره توانستند در زمین میلان پیروز شوند، فردا در آنفیلد از هفته 16 لیگ برتر میزبان استون ویلا هستند.

استیون جرارد اسطوره لیورپول سرمربی تیم مقابل است و بازی قطعا جذابیت و هیجان مضاعف خواهد داشت. تیم تحت هدایت یورگن کلوپ که با یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در رده دوم قرار دارد، بی شک به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند.

کلوپ در نشست خبری این بازی با چهره ای کاملا جدی رو به خبرنگاران و عکاسان گفت که به سوالات در مورد استیون جرارد پاسخ نمی دهد و البته بلافاصله شروع به خندیدن کرد و سالن نیز از خنده منفجر شد.

 

رویارویی با استیون جرارد:« می دانم که جرارد در مصاحبه اش گفته است، فردا احساسات دخالتی نخواهند داشت و این از نظر من طبیعی است. او حالا یک مربی باتجربه است، با این حال مطمئنم جرارد نمی داند فردا وقتی از تونل ورزشگاه وارد زمین شود و هواداران را ببیند، چه حس فوق العاده ای را تجربه خواهد کرد. خودم زمانی همین حس را وقتی وارد ورزشگاه ماینتس شدم تجربه کردم. سال ها برای ماینتس بازی کرده بودم و زمانی که به عنوان مربی برابر این تیم قرار گرفتم، حس دوگانه ای داشتم.

جرارد در لیورپول تاریخ سازی کرده و نمی توانم پیش بینی کنم چه حسی خواهد داشت. او با 99 درصد اعضای باشگاه دوست است و در لیورپول شاید تنها 1 درصد با او از نزدیک آشنایی نداشته باشند.»

کلوپ ادامه داد:« جرارد مربی خوبی است و مطمئنم که اگر به من زنگ بزند، به وی مشاوره خواهم داد ولی او نیازی به این کار ندارد. انتظار برخورد زودهنگام با جرارد؟ به این مساله فکر نکرده ام، هرچند انتظار نداشتم او به این زودی مربی یک تیم لیگ برتری شود. جرارد را ولی آماده و مهیا برای چنین چالشی می بینم. مربی شدن برای ستاره های فوتبال کار ساده ای نیست اما جرارد توانسته خودش را در مربیگری هم ثابت کند.»

استقبال از جرارد و پیروزی بر استون ویلا:« ما همه حرفه ای هستیم و هر کسی برای پیروزی تیمش تلاش خواهد کرد. استیو را اینجا همه دوست داریم ولی فردا آنفیلد بر ضد او و هوادار لیورپول است. البته اطمینان دارم که از او بهترین استقبال ها خواهد شد.»

جرارد و مربیگری لیورپول:« در زمان درستش این اتفاق رخ خواهد داد. نباید مورد فرانک لمپارد در چلسی را فراموش کنیم.»

مصدومان:« ژوتا برابر وولوز مصدومیتی مختصر پیدا کرد و همین باعث شد در هفته گذشته خوب تمرین نکند ولی امروز بدون مشکل تمرین کرد. شرایط دیووک اوریگی هم خوب است.»

شیوع مجدد کرونا و درگیر شدن تعداد زیادی از اعضای باشگاه تاتنهام گفت:« از بازیکنانم خواسته ام بسیار مراقب باشند و پروتکل ها را رعایت کنند. هر صبح تست می دهند و مراقبیم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر