مدافع مس رفسنجان محمد ربیعی را نترس ترین مربی لیگ خطاب می کند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان پس از پیروزی 3-2 مقابل تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت . عقیل کعبی در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود در روز بدمان توانستیم ببریم اما در فرم خوب  بازی قبل نبودیم به خاطر اینکه بازی ها هر ۵ روز یکبار برگزار می‌شود.

او در مورد این که مقصر گل های دریافت شده چه کسی بود ادامه داد: من مقصری در دو گل  نمی بینم ما یک تیم هستیم و همه ما مقصر بودیم و نمی‌شود گفت فرد خاصی  اشتباه کرده است.

مدافع مس رفسنجان در مورد عملکرد خوب این تیم و رتبه پنجمی  نظرش را اینگونه بیان کرد: ما برای اهدافی که داریم باید بجنگیم و الان هم که رتبه تک رقمی گرفتیم حاصل زحمات تمام مجموعه است. از کارکنان شرکت مس تا تدارکات تیم سختی زیادی کشیدند و انشاالله این برد ها تداوم داشته باشد. می‌توانم بگویم آقای ربیعی نترس ترین مربی لیگ است و برای هر بازی برنامه و تاکتیک خاصی دارد و ما هیچ وقت ضد فوتبال بازی نکردیم و همیشه در حمله بودیم.

وی در مورد صحبت محمد ربیعی مبنی بر اینکه بازی در  ورزشگاه در سرچشمه از امتیاز میزبانی این تیم کم کرده گفت: بالاخره دوباره به خانه برمی‌گردیم . چمن ورزشگاه خودمان  تا یک ماه دیگر یا حتی کمتر آماده می‌شود و آنجا بهتر هم بازی خواهیم کرد. 

کعبی در پایان در مورد دیدار بعدی افزود: فجر تیم ریشه‌دار و قابل احترامی است و با تاکتیک هایی که سرمربی می دهد انشاالله بتوانیم دست پر از شیراز برگردیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر