ستاره ایرانی برنتفورد در حضور کوتاه مدت مقابل واتفورد بهترین نمایش خود را داشت تا صاحب سه امتیاز شوند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس جمعه شب با انجام یک مسابقه از ساعت ۲۳:۳۰ دنبال شد که طی آن، تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را برای چهارمین مسابقه پیاپی جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه اختصاصی‌اش مقابل واتفورد قرار گرفت.

واتفورد در نیمه اول به پیروزی دست یافت، اما در نیمه دوم و پس از ورود ستاره ایرانی برنتفورد به زمین ورق برگشت و این تیم با نمایش درخشان سامان قدوس موفق شد شاگردان رانیری را شکست بدهد.

سامان قدوس که پس از سه مسابقه نیمکت‌نشینی کامل در دقیقه ۶۹ دیدار مقابل واتفورد وارد زمین شد، نمایش برنتفورد را بهتر از قبل کرد و سعی داشت با موقعیت‌سازی تیمش را به گل برساند.

 

ستاره ایرانی برنتفورد که پیش از این در هفت مسابقه یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۸۴ با پاس در عمق عالی دو مدافع واتفورد را فریب داد تا توپ ارسالی از جناح راست زمین در مقابل تیرک دوم با ضربه سر پانتوس جانسون تبدیل به گل شود.

درخشش سامان قدوس پس از پایه‌گذاری گل اول همچنان ادامه داشت و این ملی‌پوش ایرانی در آخرین موقعیت تیمش که در لحظات پایانی به دست آورد، با یک حرکت سریع قصد داشت از سد مدافع واتفورد عبور کند که ویلیام اکونگ، مدافع نیجریه‌ای واتفورد با تکل بلند او را سرنگون کرد تا برنتفورد صاحب یک ضربه پنالتی شود.

پنالتی‌ای که سامان قدوس گرفته بود را بریان امبوئمو برخلاف جهت گلر حریف به سمت راست دروازه زد تا رانیری، سرمربی مطرح ایتالیایی واتفورد حیرت زده زمین را نگاه کند و از سوی دیگر برنتفورد در لحظات پایانی به سه امتیاز ارزشمند دست یابد.

یاران قدوس پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، در دیدار مقابل واتفورد به برتری ۲ بر یک دست یافت تا ۲۰ امتیازی شود و به رده نُهم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر