شاگردان رسول خطیبی بعد از پیروزی مقابل فجرسپاسی، در رختکن ورزشگاه امام خمینی اراک عکسی به یادگار گرفتند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" بدون‌تردید واژه «شگفتی‌ساز» در لیگ بیست و یکم، برازنده آلومینیوم اراک است؛ چرا که شاگردان رسول خطیبی بدون شکست 9 هفته ابتدایی فصل را به پایان بردند و در این بین، 5 دیدار را با پیروزی سپری کردند تا در کورس رقابت مدعیان بالانشین جدول حضور داشته باشند و بالاتر از سرخابی‌های پایتخت قرار گیرند.

اراکی‌ها بعد از برتری یک گله در مقابل فجرسپاسی و در روزی که شانس با آن‌ها برای رسیدن به یک برتری پرگل همراه نبود و ضربات‌شان به تیرک دروازه حریف برخورد می‌کرد، با 19 امتیاز همسایه گل‌گهر و سپاهان در صدر جدول شدند و امیدوار بتوانند با ادامه این روند به مانند هفته دوم و پنجم مجدداً طعم شیرین صدرنشینی را بچشند.

بعد از پیروزی به دست آمده در مصاف خانگی روز گذشته (جمعه)، شاگردان رسول خطیبی در رختکن ورزشگاه امام خمینی اراک عکسی به یادگار گرفتند تا این‌چنین جشن پیروزی‌شان در مقابل فجرسپاسی و تداوم شکست‌ناپذیری و حضور در جمع مدعیان خود را برای ثبت در تاریخ مانا کنند.

حالا با پیروزی مقابل فجرسپاسی، در هفته دهم نساجی مازندران انتظار شاگردان رسول خطیبی را می‌کشد؛ مسابقه‌ای که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود اما هنوز محل برگزاری مشخص نیست و احتمالا در مشهد این مسابقه به انجام برسد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر