پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که به هیچ سوالی درباره ارلینگ هالند پاسخ نمی‌دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف ولوز خواهد رفت.

مینو رایولا، مدیربرنامه ارلینگ هالند، امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منچسترسیتی جز یکی از چهار مقصد احتمالی این بازیکن است.

همین موضوع باعث شد که هیاهو پیرامون مقصد احتمالی این بازیکن بار دیگر اوج بگیرد و سوالی در این باره از گواردیولا مطرح شد. این مربی کاتالان در پاسخ به این سوال گفت:« سوال بعدی لطفا. از من در این باره نپرسید. من پاسخی به این سوال نخواهم داد.»

شاگردان گواردیولا در حالی به مصاف ولوز خواهد رفت که تنها سیتی در کنار لیورپول و چلسی موفق شده‌اند گل‌های کمتری از این تیم دریافت کنند.

گواردیولا درباره بازی روز شنبه اظهار داشت:« زمانبندی برگزاری بازی‌ها خوب است.

من دوست دارم در بازه زمانی زمستان بازی کنم. حرف من هیچ چیزی را تغییر نخواهد داد. اگر شما فقط دو روز بین بازی‌ها فرصت داشته باشید، زمانی برای ریکاوری نیست و هر فصل به همین شکل پیش می‌رود اما باید با این شرایط سازگار شویم و دعا کنیم کسی مصدوم نشود.»

سرمربی سیتی اضافه کرد:« ما به کارمان ادامه می‌دهیم و بازیکنان این توانایی را دارند که بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند. بازی بعدی برای ما فردا برگزار می‌شود و ما در حال حاضر به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. تنها چیزی که از همه مسائل دیگر مهم‌تر است بازی بعدی برابر ولوز است.»

منچسترسیتی این هفته برای اولین بار توانست به صدر جدول لیگ برتر رسیده و جای چلسی را بگیرد. سیتیزن‌ها در حال حاضر با 35 امتیاز از 15 بازی در رده اول قرار دارند و لیورپول با 34 امتیاز و چلسی با 33 امتیاز در تعقیب این تیم هستند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر