سرمربی پیکان از نمایش شاگردانش مقابل استقلال رضایت نداشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان روز گذشته در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر مقابل استقلال مغلوب شد تا شب تلخی را پشت سر بگذارد. نکته قابل توجه در جریان این مسابقه نارضایتی مجتبی حسینی سرمربی پیکان از عملکرد شاگردانش در این دیدار بود.

پیکان که در این فصل بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشته بود، انتظار می‌رفت مقابل استقلال هم شرایط خوبی را تجربه کند اما بازیکنان این تیم روز خوبی را مقابل آبی های پایتخت نداشتند تا مجتبی حسینی در طول بازی بارها بر سر شاگردانش فریاد بکشد.

سرمربی پیکان که تصور نمی‌کرد بازیکنانش نتوانند مانند دیدارهای قبلی خود کار کنند ، بارها در کنار زمین سعی کرد آنها را هدایت کند و به جریان بازی برگرداند اما در این کار موفق نبود تا یک شب تلخ برای او و تیمش رقم بخورد.

حسینی در پایان مسابقه نیز در نشست خبری از عملکرد بازیکنان پیکان انتقاد کرد. او گفت: «یکی از بدترین بازی های ما در ۹ دیدار گذشته و بر عکس تیم حریف خیلی جنگنده تر و به قول معروف پرانگیزه تر از ما بازی کرد. ما دو گل روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم که می دانستیم نقطه قوت آنهاست. خیلی تأکید کرده بودیم کرنر و ضربه کاشته راحت ندهند چون می دانستیم  هم زننده خیلی خوبی دارند و هم بازیکنان قدبلند. جای صحبتی نمی‌ماند بازی را باختیم و باید خودمان را برای دو بازی سخت آینده جمع‌وجور کنیم.»

گفتنی است؛ خودروسازان پایتخت روز چهارشنبه در هفته دهم لیگ برتر میزبان پرسپولیس هستند و حالا با فراموشی باخت به استقلال خود را برای این مسابقه حساس آماده می‌کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر