خسوآلدو فریرا، سرمربی بوآویشتا در مورد دلایل تعویض علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون صحبت کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بوآویشتا دیشب در شرایطی با دو گل مقابل اسپورتینگ لیسبون مغلوب شده که علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی این تیم در نیمه اول دچار آسیب دیدگی شده و در نهات نتوانست در نیمه دوم تیمش را همراهی کند. حالا خسوآلدو فریرا مدعی شد بیرانوند احساس درد داشته و به همین علت قادر به حضور در ترکیب بوآویشتا در نیمه دوم این دیدار دشوار نبوده است.

خسوآلدو فریرا گفت: "بازی را خوب شروع کردیم و دو موقعیت گلزنی داشتیم. البته اسپورتینگ هم فرصت هایی را ایجاد کرد، اما ما در نیمه اول خوب بودیم. سارابیا و ماتئوس نونس خیلی بین مدافعان ما حرکت می کردند و ما سعی کردیم در بین نیمه دوم این موضوع را اصلاح کنم و تلاش ما استفاده از روش های تمرین شده یعنی نفوذ بین خطوط حریف در نیمه دوم بود. اما در ادامه به راحتی توپ را از دست دادیم و دروازه ما اینگونه باز شد. در صحنه گل دوم نیز حریف عملکرد درخشانی داشت و در واقع این یک پیروزی عادلانه برای اسپورتینگ بود.

ما در مسیر به دست آوردن اعتماد به نفس هستیم و این موضوع کمی طول می کشد. ما می خواهیم با انرژی و شدت بیشتری در زمین حاضر شویم، اما این هدف با کار و تمرین محقق می شود. البته فرصت زیادی وجود ندارد و به زودی بازی های دیگر از راه خواهد رسید.

 

دلیل تعویض شدن علیرضا بیرانوند؟ او به خاطر مصدومیت نیمه اول خود درد داشته و در نهایت تعویض شد. بیرانوند طی تمام هفته در تمرینات غایب بوده و فقط یک یا دو جلسه تمرین کرد. باید بهتر این این عمل کرده و ثبات بیشتری داشته باشیم. البته با تلاش فراوان است که ذهنیت تیم تغییر خواهد کرد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر