مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان تساوی مقابل آستراس تریپولیس حضور کامل در زمین داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته سیزدهم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، احسان حاج‌صفی را روی نیمکت می‌دید و کریم انصاری‌فرد را در لیست نفراتش نمی‌دید، از ساعت ۲۱ امشب به مصاف آستراس تریپولیس رده نُهمی رفت.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که طی دو هفته اخیر سوپر لیگ یونان به برتری رسیده بود، امشب نتوانست روند بردهای خود را ادامه بدهد و در دیداری که یک گل آنها پس از بازبینی ویدئویی مردود شد، به تساوی مقابل آستراس تریپولیس رضایت داد.

آ. ا. ک آتن در دیدار امشب مقابل آستراس تریپولیس به تساوی بدون گل رسید و ۲۷ امتیازی شد تا در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان بماند.

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در دیدار امشب مقابل آستراس تریپولیس ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و دهمین بازی خود در فصل ۲۲-۲۰۲۱ سوپر لیگ یونان را انجام داد.

احسان حاج‌صفی که پیش از این در ۹ مسابقه یک پاس گل داده بود، در دیدار امشب برابر آستراس تریپولیس تا پایان روی نیمکت حضور داشت و کریم انصاری‌فرد هم برای دومین بازی پیاپی به دلیل ابتلا به کرونا و دوری از تمرینات در فهرست آ. ا. ک آتن نبود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر