ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که تیمش باید مقابل ونتزیا تجربه بیشتری به خرج می داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که انتظار می رفت شاگردان ماسیمیلیانو آلگری کار دشواری برای پیروزی مقابل تیم پایین جدولی ونتزیا نداشته باشند اما نهایتاً یوونتوس با ارائه یک نمایش ناامیدکننده دیگر با نتیجه 1-1 متوقف شد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در پایان بازی گفت: "نیمه اول خوبی بود، موقعیت‌هایی خلق کردیم، اما بعد از آن 10، 15 دقیقه قبل از گل ونتزیا نمایش بدی داشتیم و خوش شانس بودیم که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و کار را واگذار نکردیم. ما تحت فشار بودیم و نمی‌توانستیم توپ را به گردش در بیاوریم. باید مقداری از فشار حریف کم می‌کردیم تا زمان بگذرد اما در این امر ناکام بودیم."

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، در همان دقایق ابتدایی بازی برابر ونتزیا دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. آلگری در این باره گفت: "ما ریسک کردیم و شرایط بد پیش رفت. او روز چهارشنبه با یک مشکل عضلانی به میدان رفت، امیدوار بودیم الان بهتر باشد، اما اینطور نبود."

 

سرمربی یوونتوس در پایان پیرامون کاهش شانس این تیم برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول سری آ نیز گفت: "ما نباید به این موضوع فکر کنیم.  امروز دو امتیاز را از دست دادیم، دو امتیازی که باید به خانه می آوردیم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر