میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تمایل به صحبت در مورد پیر آمریک اوبامیانگ، کاپیتان گابنی خود نشان نداد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شرایطی امرز با سه گل ساوتهمپتون را مغلوب کرد که نام پیر آمریک اوبامیانگ، کاپیتان توپچی ها پیش از شروع این دیدار از لیست آرسنال خط خورد. علیرغم تلاش خبرنگاران، میکل آرتتا در پایان این بازی تمایلی به افشای جزئیات در مورد این تصمیم نشان نداده و تاکید کرد چیزی از اتفاقات داخل رختکن آرسنال نخواهد گفت.

میکل آرتتا گفت: "بازی را عصبی شروع کردیم، اما بعد از آن فکر می کنم ریتم بازی بهبود بخشیده، یک گل واقعا زیبا به ثمر رساندیم و تسلط ما بر بازی از آنجا شروع شد. مارتین اودگارد می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند، او حالا بیشتر به سمت محوطه جریمه حریفان رفته و خودش هم دلیل این موضوع را بهتر متوجه شده است. گابریل نیز کارت زرد گرفته بود و به همین علت من ترجیح دادم این بازیکن را در نیمه دوم تعویض کنم.

بعد از یک دوره سخت دو بار مغلوب شدیم که البته فکر نمی‌کنم مستحق شکست در آن دیدارها بودیم و این اتفاق رخ داد. می‌توانستید ببینید که آرسنال همچنلن می‌خواست به حمله کردن ادامه دهد، توپ را به دیرک دروازه حریف زدیم و یک گل ما نیز مردود اعلام شد.

 

غیبت اوبامیانگ در ترکیب؟ واقعا خوشحالم که بردیم. باید به شما می گویم که چیز دیگری از من در این رابطه نخواهید شنید. بیایید در مورد بازی صحبت کنیم. من هیچ چیز دیگری نمی گویم و می خواهم روی عملکرد تمرکز کنم. من از تیم انتظاری دارم را امروز دیدم و قرار نیست شما چیز دیگری از اتفاقات درون رختکن آرسنال از من بشنوید. این یک تخلف انضباطی بود و به همین دلیل اوبامیانگ از ترکیب خارج شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر