سه تیم مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های لیگ جزیره با تکیه بر ضربات پنالتی از سد رقبای خود گذشتند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیگ جزیره روز شنبه عجیبی را سپری کرد. سه مدعی اصلی قهرمانی یعنی منچسترسیتی، لیورپول و چلسی در خانه به مصاف حریفانشان رفتند و اگر سوت های داوران و اعلام خطای پنالتی برای آنها نبود، مثلث اصلی کسب جام دست خالی زمین بازی را ترک می کردند.

منچسترسیتی ساعاتی زودتر از لیورپول و چلسی به مصاف ولورهمپتون رفت. این بازی به شکل عجیبی با سوت های جاناتان ماس داور باتجربه انگلیسی همراه بود. او وقت های تلف شده نیمه نخست به شکل سخت گیرانه ای رائول خیمنز را اخراج کرد و در نیمه دوم یک پنالتی مشکوک برای سیتی گرفت.

رحیم استرلینگ پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد. در ادامه تیم گواردیولا نتوانست از برتری عددی خود استفاده کند و منچسترسیتی با یک پنالتی 3 امتیاز حساس خانگی را از چنگ گرگ ها درآورد تا به صدرنشینی خود ادامه دهد.

در آنفیلد نیز لیورپول به لطف پنالتی که محمد صلاح گرفت، برنده از زمین خارج شد. شاگردان کلوپ در پیدا کردن راه گلزنی به آستون ویلا ناکام بودند و تلاش هایشان برای رسیدن به گل بی نتیجه بود تا اینکه یک لحظه غفلت از سوی مدافع ویلا کافی بود تا استوارت اتول داور بازی در سوت خود بدمد.

در دقیقه 65 روی حرکت خوب صلاح از سمت راست بود که تایرون مینگز درون محوطه جریمه باعث سرنگونی فوق ستاره مصری شد و پس از اعلام خطای پنالتی از سوی داور بازی، خود صلاح پشت این توپ ایستاد و آن را به گوشه دروازه امیلیانو مارتینز فرستاد و لیورپول به لطف این تک گل سه امتیاز حساس خانگی را به دست آورد و فاصله یک امتیازی با سیتی صدرنشین را نیز حفظ کرد.

تکرار اعلام ضربات پنالتی در استمفوردبریج نمود بیشتری داشت. شاگردان توخل به لطف دو ضربه پنالتی بود که از دست لیدز یونایتد فرار کرده و به هر زحمتی که بود 3 امتیاز خانگی را کسب کردند. رودیگر مدافع آبی های لندن ناجی تیمش بود و توانست 2 ضربه پنالتی برای چلسی بگیرد.

جورجینیو که پس از اینکه در تیم ملی ایتالیا 2 ضربه پنالتی حساس را در دو دیدار رفت و برگشت برابر سوئیس از مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست داده بود و با سخت کردن کار صعود کشورش به جام جهانی مورد غضب هواداران آتزوری قرار گرفته است، پشت هر دو ضربه پنالتی ایستاد و آنها را به گل تبدیل کرد. پنالتی دوم او در دقیقع 94 وارد دروازه لیدز شد و چلسی به لطف این پنالتی با 36 امتیاز پشت سر سیتی 38 و لیورپول 37 امتیازی در رده سوم باقی ماند تا در روز عجیب لیگ جزیره، تمامی مدعیان با پنالتی برنده از زمین خارج شوند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر