توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد تیمش به این برتری در مقابل لیدز یونایتد نیاز داشته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل وستهام در لیگ برتر و تساوی برابر زنیت در لیگ قهرمانان، چلسی امروز با پنالتی لحظات پایانی جورجینیو با نتیجه 2-3 لیدز را مغلوب کرد. توماس توخل، سرمربی آلمانی این تیم در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد ستاره ایتالیایی چلسی پرداخته و جورجینیو را بازیکنی فداکار توصیف کرد.

توماس توخل گفت: "تا پایان مطمئن بودم که یک فرصت دیگر به دست می آوریم و اوضاع را تغییر می دهیم، زیرا در نیمه اول بسیار قوی بازی کردیم و پس از گل تساوی واکنش خوبی نشان دادیم. ما با ترس شاید مغلوب شدن بازی کردیم و نمی‌خواستیم چیزی را که برایش خیلی زحمت کشیدیم از دست بدهیم.

هنگام زدن یک گل دیرهنگام کمی خوش شانس بودیم، اما ما دو گل دریافت کردیم و بنابراین شاید نوبت ما بود. ما به شدت به این پیروزی برای افزایش روحیه، حس تیمی و بهبود فضای تیم نیاز داشتیم. حالا دو روز مرخصی به بازیکنان می دهیم و آنها واقعا به این استراحت نیاز داشتند.

 

اهمیت جورجینیو؟ او بازیکنی فوق العاده مهم برای چلسی است. می دانستم که موعد خستگی جورجینیو فرا خواهد رسید، زیرا او در لیگ قهرمانان اروپا، سپس در جام ملت های اروپا و در ادامه مقدماتی جام جهانی بازی کرد، بنابراین شرایط نه فقط از نظر فیزیکی، بلکه از نظر روحی نیز بسیار سخت بود. اما جورجی کاملا از شرایط آگاه بوده و فداکاری کرده است. او ساعت ها با بخش فیزیوتراپی و پزشکی کار کرده تا خودش را به بهترین شکل ممکن برساند.

درگیری آخر بازی؟ من واقعا با جزئیات ندیدم که چه خبر شده، اما می توانم ناامیدی را درک کنم. همه ما در این موقعیت قرار گرفته ایم که تصر کسب یک امتیاز را داریم و بعد این دستاورد نیز از دست می رود، پس عصبانی و ناامید می شوید. این تیم لیدز یک تیم قدرتمند بوده که خودش را برای پیروزی فدا می کند و رخ دادن چنین اتفاقاتی طبیعی است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر