تیم فولاد خوزستان در ۳۰ دیدار اخیر خانگی خود به همراه جواد نکونام شکستی را نچشیده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فولاد یک دیدار خانگی دیگر را بدون شکست پشت سر گذاشت. قهرمان جام حذفی در فصل گذشته اگر چه موقعیت های پرشماری را به روی دروازه نساجی خلق کرد اما سهم آنها تنها یک گل توسط آیاندا پاتوسی بود و پس از آن هر چه زدند به در بسته خورد و تساوی یک – یک نتیجه پایانی این دیدار بود.

از دست رفتن 2 امتیاز خانگی قطعا باب میل نکونام و فولاد نیست. اما شاید تنها نکته امیدوار کننده این بازی، حفظ روند بی نظیر شکست ناپذیری فولادی ها در خانه با مربیگری نکونام باشد. این تیم خوزستانی آمار بی نظیری را با مربی جوان خود دارد که در صورت تداوم در 4 بازی دیگر، می تواند باعث خلق رکورد شخصی برای سرمربی این تیم شود.

اگر چه رکورد شکست ناپذیری فولاد در خانه در همان هفته نخست لیگ امسال توسط پرسپولیس شکسته شد اما در آن بازی عبدالله ویسی هدایت این تیم را برعهده داشت. این رکورد ویژه برای فولاد از دست رفت ولی هنوز یک نفر در این میان حضور دارد که می تواند یک رکورد جالب به ثبت برساند.

 

فولاد تاکنون در 30 دیدار گذشته خانگی که جواد نکونام هدایت این تیم را برعهده داشته، شکست نخورده است. این مربی جوان و آینده دار در 28 دیدار لیگ برتری و 2 مسابقه از رقابت های جام حذفی در فولاد آره نا به مصاف حریفان خود رفته و در هیچ کدام تن به شکست نداده است.

حالا نکونام تنها 4 بازی خانگی تا شکستن رکورد استاد سابق خود فاصله دارد. پرویز مظلومی که طی سال های 86 تا 88 هدایت ابومسلم و مس کرمان را برعهده داشت، توانست رکورد 32 بازی بدون شکست خانگی را در لیگ برتر به ثبت برساند. حالا نکونام برای شکستن این رکورد، چهار دیدار خانگی برابر صنعت نفت، پیکان، پدیده و آلومینیوم را در پیش دارد. ضمن اینکه فولاد در این میان در رقابت های جام حذفی بازی نسبتا راحتی با شهرداری نوشهر خواهد داشت که آن دیدار نیز می تواند به آمار نکونام در مجموع دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی بیفزاید.

در زیر آمار دیدارهایی که فولاد با نکونام در خانه به مصاف رقبا رفته را مرور می‌کنیم:

لیگ برتر:

برد: گل‌گهر سیرجان(۲ دیدار)، پارس جنوبی جم، استقلال(۲ دیدار)، شهر خودرو(۲ دیدار)، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز(۲ دیدار)، نفت مسجدسلیمان(۲ دیدار)، ذوب‌آهن اصفهان(۲ دیدار)، تراکتور، سایپا، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، هوادار تهران

مساوی: سایپا، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان، تراکتور، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و نساجی

جام حذفی:

برد: ملوان بندر انزلی

تساوی در ۱۲۰ دقیقه: سپاهان

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر