طلایی‌پوشان اصفهانی موفق شدند مهم‌ترین تقابل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان را به سود خود به پایان ببرند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" در حساس‌ترین تقابل هفته فوتبال زنان، روز گذشته در ورزشگاه سردار جنگل رشت تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند؛ ملوانی‌ها 4 بازی ابتدایی فصل را با پیروزی و بدون دریافت گل به پایان رسانده بودند و این عملکرد باعث صدرنشینی آن‌ها شده بود.  آن‌سوی میدان هم طلایی‌پوشان سپاهان با 3 برد و یک شکست مقابل شهرداری سیرجان با 9 امتیاز در جایگاه چهارم جدول حضور داشتند.

اما بازی روز گذشته برخلاف معادلات جدولی بود و شاگردان بیان محمودی در سپاهان نمایش بی‌نقصی را از خود نشان دادند و توانستند به صدرنشینی یک هفته‌ای ملوان پایان بخشند؛ در نیمه نخست، روی ریباند شوت سرکش شقایق روزبهان که به تیرک دروازه خورد، هاجر دباغی موفق به ثبت اولین گل بازی شد تا نوار گل نخوردن‌های ملوان در فصل جدید قطع شود.

در شروع نیمه دوم مرضیه نیکخواه اختلاف را به دو گل رساند و بعد از گلزنی او، شاگردان جهانچی برای جبران شکست خانگی خود را به آب و آتش زدند اما نافعی سنگربان ملی‌پوش سپاهان اجازه عبور توپ از خط دروازه را نداد؛ کار تیمی زیبای شاگردان محمودی باعث خلق گل سوم شد و نیکخواه توانست دبل کند.

 

برتری 3 گله سپاهان نتیجه پایانی بازی نبود و پیش از دقیقه 90، روی پاس در عمق تماشایی سارا ظهرابی‌نیا، هاجر دباغی هم موفق به دبل در گلزنی شد تا ملوان با شکست سنگین 4 گله در خانه، صدر جدول را از دست بدهد و به موقعیت چهارم جدول سقوط کند؛ سپاهانی‌ها هم با این پیروزی پرگل بیرون از خانه، توانستند با 12 امتیاز، هم‌امتیاز با خاتون بم و شهرداری سیرجان شوند و در تعقیب صدر جدول باشند.

چهارشنبه هفته جاری، سپاهان در خانه از همیاری ارومیه میزبانی می‌کند و ملوان در بم دیداری دشواری را خواهد شد و باید به مصاف تیم پرافتخار خاتون برود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر