روز گذشته دروازه‌بان مس رفسنجان نتوانست روز خوبی را در مقابل تراکتور بگذراند و به نظر می‌رسد دوباره به نیمکت منتقل خواهد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" برای سومین بازی پیاپی فایز الرشیدی با تصمیم محمد ربیعی سنگربان مس رفسنجان بود و او روز گذشته ماموریت داشت در سرچشمه در مقابل حملات تراکتور از دروازه مسی‌ها حراست کند؛ اما بعد از دو کلین‌شیت پیاپی مقابل هوادار و ذوب‌آهن، روز گذشته سنگربان عمانی نتوانست نمایش خوبی از خود در مقابل تراکتور نشان بدهد.

الرشیدی که رقیب آماده و سرسختی چون داوود نوشی‌صوفیانی را دارد، در دو هفته آغازین فصل جدید هم مقابل سپاهان و فولاد به کار گرفته شده بود اما بعد از ناتوانی در ثبت کلین‌شیت و البته عملکرد ناموفق در خط دروازه مس، به نیمکت رفته و جای خود را به نوشی‌صوفیانی داده بود.

حالا به نظر می‌رسد با توجه به نمایش روز گذشته الرشیدی در مقابل تراکتور و دریافت 2 گل، برای دیدار هفته آینده مقابل فجرسپاسی در شیراز محمد ربیعی مجدداً به سنگربان ایرانی خود اعتماد کند و او را به جای دروازه‌بان عمانی در خط دروازه مس رفسنجان قرار دهد.

در این فصل لیگ برتر، از 8 دیدار انجام شده برای مس رفسنجان، 5 مسابقه در حضور الرشیدی در خط دروازه و 3 مسابقه با دروازه‌بانی داوود نوشی‌صوفیانی برای مسی‌ها انجام شده که هر کدام از این دو گلر موفق به ثبت 2 کلین‌شیت شده‌اند.

نوشی‌صوفیانی دو هفته قبل در ترکیب مس رفسنجان مقابل هوادار حضور داشت، اما لحظاتی قبل از شروع مسابقه بخاطر مصدومیت از جمع نفرات اصلی تیمش خارج شد تا فایز الرشیدی به میدان برود و یک کلین‌شیت بی‌دردسر داشته باشد ولی حالا دروازه‌بان ایرانی مس با رفع آسیب‌دیدگی به ترکیب تیمش بازمی‌گردد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر