جاناتان ماس داور دیدار سیتی و ولورهمپتون با تصمیم های سخت گیرانه و بحث برانگیز، سوژه روز فوتبال جزیره شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بعد از ظهر شنبه با شرایط بحث برانگیزی از ولورهمپتون پیش افتاد چرا که اتفاقات عجیبی در استادیوم اتحاد رخ داد. پس از اخراج سخت گیرانه رائول خیمنز و دادن 2 کارت زرد به او در فاصله 29 ثانیه، جاناتان ماس داور مسابقه در دقیقه 64 یک پنالتی جنجالی به سود تیم گواردیولا اعلام کرد.

سیتی که با یک یار بیشتر به دنبال گرفتن 3 امتیاز خانگی بود، حملاتش را به روی دروازه ولورهمپتون افزایش داد. برناردو سیلوا از سمت راست به حرکت درآمد و ارسال او به بدن ژوائو موتینیو برخورد کرد و قاضی میدان نیز بلافاصله با دمیدن در سوت خود، به سمت نقطه پنالتی اشاره کرد.

چهره بهت زده موتینیو که باور نداشت جاناتان ماس این صحنه را پنالتی گرفته، برای بینندگان تلویزیونی نیز جالب توجه بود. این هافبک پرتغالی که با هر دو دست بر سر خود می کوبید، به سمت داور بازی رفت و اعتقاد داشت که توپ به زیر بغل او برخورد کرده و تماسی با دستان او نداشته است.

 

صحنه بسیار مسئله برانگیزی که حتی در تصاویر تلویزیونی نیز تشخیص آن سخت و دشوار بود. با این وجود، داور بازی و سایر بازیکنان در انتظار اعلام اتاق VAR بودند. صحنه ای که از چندین زاویه مختلف مورد بررسی قرار گرفت و اینگونه به نظر می رسید که توپ دقیقا به همان نقطه ای برخورد کرده که موتینیو بارها و بارها آن را به جاناتان ماس و بینندگان تلویزیونی نشان داد.

اگر چه دستان هافبک گرگ ها کاملا باز بود ولی تصاویر اینگونه نشان می داد که واقعا توپ به زیر بغل او برخورد کرده و تیم داوری در تصمیمی سخت گیرانه خطای پنالتی را به سود سیتی اعلام کردند تا رحیم استرلینگ پشت این توپ ایستاده و آن را وارد دروازه کند و در نهایت نیز تیم پپ گواردیولا با همین تک گل صدر جدول را حفظ کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر