هافبک ذوب‌آهن معتقد است شرایط این تیم بهتر می‌شود و می‌توانند به بالای جدول برسند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری با ابراز امیدواری نسبت به بهتر شدن اوضاع ذوب‌آهن در ادامه فصل گفت: تیم خوبی داریم و مطمئن باشید که این شرایط، مقطعی است و ذوب‌آهن با چند نتیجه خوب بازهم هوادارانش را امیدوار خواهد کرد.

او اضافه کرد: هنوز دنیا به آخر نرسیده که بخواهیم غصه بخوریم و هیچ کاری انجام ندهیم. یک سوم بازی ها باقی مانده و با شناختی که از مجموعه مان دارم این اطمینان را به هواداران ذوب آهن می دهم که تیم شان خیلی زود به آن تیمی که دوستش دارند تبدیل می شود.

هافبک تکنیکی و سرعتی ذوب آهن در مورد مساوی با نفت مسجدسلیمان در هفته نهم تاکید کرد: تلاش می کنیم تا در تمامی بازی ها پیروز شویم. لیگ امسال خیلی نزدیک و فشرده است و با چند نتیجه خوب می توان چندین پله در جدول صعود کرد. مقابل نفت با اینکه گل اول را دریافت کردیم ولی خیلی خوب در ادامه توانستیم به گل تساوی دست پیدا کنیم و حتی شانس پیروز شدن هم داشتیم.

 

جعفری در مورد بازی با هوادار در هفته دهم که روز چهارشنبه در اصفهان برگزار خواهد شد گفت: هوادار هفته گذشته با متوقف کردن پرسپولیس در آزادی نشان داد که تیم بسیار خوبی است و نمی‌توان صرفا چون تازه از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده، دست کمش بگیریم. ما انگیزه‌های خاص خودمان را داریم  و ان‌شاالله که بتوانیم با اجرای دستورات کادر فنی، با سه امتیاز از زمین خارج شده و شرایط مان را سامان ببخشیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر