ستاره ایرانی پورتو جزو نفرات ذخیره تیمش در دیدار با براگا قرار گرفته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۴ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو در مهم‌ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم رده چهارمی براگا خواهد رفت.

مهدی طارمی پس از اینکه در ۱۳ هفته اخیر لیگ برتر پرتغال حضور ثابت در تمام بازی‌ها داشته و طی این مدت ۷ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده بود، در مسابقه امشب از جمع نفرات اصلی تیمش خارج شده و در دیدار با براگا برای نخستین بار در این فصل نیمکت‌نشین است.

طارمی در فصل جاری تنها یک بار در مسابقات لیگ کاپ روی نیمکت حضور داشته که البته پس از حضور تعویضی برابر سانتا کلارا موفق به گلزنی شده است

 

ستاره ایرانی پورتو که پنج شب قبل در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور ۸۱ دقیقه‌ای مقابل اتلتیکو مادرید داشت، در این رقابت‌ها نیز مثل لیگ برتر پرتغال همواره در ترکیب تیمش بود، اما امشب اتفاق جدید برای او در دیدار با براگا افتاده و این ستاره ایرانی کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

تیم فوتبال پورتو که در این فصل هیچ  شکستی نداشته، در هشت هفته اخیر لیگ برتر پرتغال هشت پیروزی متوالی داشته و در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول است و فاصله سه امتیازی با اسپورتینگ لیسبون دارد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر