پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس، می‌گوید این تیم باید به لحاظ هجومی عملکرد بهتری داشته باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه فصل حضور در یوونتوس، کریستیانو رونالدو در تابستان اخیرا ساز جدایی کوک کرد و در حالی که در ابتدا گفته می‌شد او در آستانه انتقال به منچسترسیتی قرار گرفته اما در چرخشی جالب تصمیم گرفت که به تیم سابق خود یعنی منچستر یونایتد بازگردد. این اتفاق در حالی رخ داد که یوونتوس نیز مقاومت چندانی برای فروش این فوق ستاره پرتغالی از خود نشان نداد.

رونالدو در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نمایش های درخشانی داشته و آمار 7 گل و 2 پاس گل در 13 بازی را برای شیاطین سرخ به ثبت رسانده است تا نشان دهد در 36 سالگی نیز همچنان در فرم فوق العاده ای به سر می‌برد و یک بازیکن تعیین کننده محسوب می‌شود.

 

اما در سمت دیگر یوونتوس در این فصل از رقابت های سری آ نتایج قابل قبولی کسب نکرده و حتی با این روند گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نیز برای این تیم دور از دسترس به نظر می رسد. یکی از مشکلات اصلی بیانکونری گلزنی بوده که باعث شده جدایی رونالدو بیش از پیش به چشم بیاید. در همین راستا پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس، در این باره می‌گوید: "ما باید بازیکنانی نظیر فدریکو کیه زا و برناردسکی را به به فاز هجومی خود اضافه کنیم که می‌توانند بین 10 تا 15 گل به ثمر برسانند.

ما بازیکنی را به از دست دادیم که هر فصل 30 گل برای ما به ثمر می‌رساند اما من معتقدم اگر بتوانیم از کناره ها عملکرد بهتری داشته باشیم می‌توانیم جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر