میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که چاره حرکت رو به جلوی تیمش ریسک بیشتر بازیکنان مقابل دروازه است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت.

توپچی‌ها در حالی قدم به این بازی می‌گذارند که در دو بازی اخیر برابر منچستریونایتد و اورتون شکست خورده‌اند و می‌دانند که باید در این بازی به پیروزی برسند تا امیدشان برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول زنده بماند.

آرتتا در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« ما باید بازیکنان تیم را تشویق کنیم که ریسک بیشتری را بپذیرند و وقتی فرصت ارسال توپ بیشتر روی محوطه جریمه را دارند، این کار را انجام دهند. ما همچنین باید با بازیکان بیشتری در محوطه جریمه حریف حاضر شویم و از فرصت‌های گلزنی که به دست می‌آوریم به خوبی استفاده کنیم.»

این مربی اسپانیایی اضافه کرد:« وقتی بحث خلق موقعیت مطرح می‌شود، معمولا همه چیز به کاری ترکیبی از بازیکنان و کل تیم بستگی دارد. ما باید همه جوانب را در نظر بگیریم. ما باید سطح عملکرد تیمی را نیز بالا ببریم و وقتی نمایش خوبی داریم بتوانیم بازی را به سود خودمان کنیم. ما نیاز به ثبات بیشتری داریم.»

 

او همچنین درباره شرایط اوبامیانگ اظهار داشت:« من رابطه بسیار خوبی با بازیکنانم دارم و چیزی که همه باید درک کنند این است که من فقط بهترین کار را برای این باشگاه و این تیم انجام می‌دهم. هر تصمیم شخصی نیست اما وقتی بازیکنی گلزنی نمی‌کند روی شرایط، اعتماد به نفس و باورش تاثیر می‌گذارد.»

آرسنال در حال حاضر با 23 امتیاز از 15 بازی در رده هشتم جدول رده‌بندی و در فاصله 12 امتیازی منچسترسیتی صدرنشین قرار دارد. هرچند فاصله آنها با وستهام که در رده چهارم قرار گرفته تنها چهار امتیاز و توپچی‌ها هنوز به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار هستند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر