به نظر می رسد که مذاکرات کینگزلی کومان برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به بن بست کامل خورده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصول گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در موفقیت آنها ایفا کرده باشد. 

با این وجود در تابستان گذشته گزارش‌ها حکایت از آن داشت که کومان و بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند و گفته شد که باشگاه آلمانی در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای این بازیکن او را به فروش خواهد رساند اما نقل و انتقالات تمام شد و کومان در بایرن ماند.

تنها یک سال و نیم دیگر از قرارداد ستاره فرانسوی با بایرن مونیخ باقی مانده و حالا نشریه بیلد آلمان گزارشی درباره آینده کینگزلی کومان منتشر کرده است. بر اساس ادعای این رسانه آلمانی باشگاه بایرن‌مونیخ حاضر نیست دستمزد درخواستی کومان را بپردازد و به همین خاطر به نظر می رسد که مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد به بن‌بست کامل رسیده است.

در واقع بعید نیست که بایرن‌مونیخ تصمیم بگیرد در تابستان پیش رو ستاره فرانسوی را به فروش برساند تا از جدایی رایگان او جلوگیری کند. از طرف دیگر گفته می‌شود که بایرن مونیخ به جذب عثمان دمبله نیز علاقمند است و از هم وطن کومان به عنوان جانشین احتمالی او در جمع باواریایی ها یاد می‌شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر