فاینورد در دیداری که ستاره ایرانی خود را در ترکیب اصلی نداشت مقابل حریف خود به تساوی یک بر یک رضایت داد.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، در این فصل از رقابت های لیگ اردیویسه هلند شاهد یک رقابت داغ بین سه قدرت برتر فوتبال این کشور هستیم؛ آژاکس، فاینورد و آیندهوون، شانه به شانه هم طی هفته های اخیر حرکت کرده اند و این اوج هیجان را در کورس قهرمانی فصل جاری به وجود آورده است.

یاران جهانبخش در حالی وارد هفته شانزدهم شدند که با 35 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی حضور داشتند؛ آنها از ساعت ۱۷ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه یوروبورگ به مصاف تیم رده دوازدهمی خرونینگن رفتند.

علیرضا جهانبخش که پس از حضور ثابت در دو مسابقه لیگ اردیویسه هلند در دیدار اخیرشان در لیگ کنفرانس اروپا برابر نماینده رژیم صهیونیستی بازی نکرد، امروز هم مقابل خرونینگن نیمکت‌نشین بود. او تنها 20 دقیقه فرصت حضور در بازی امروز را پیدا کرد و در دقیقه 69 به جای تورنسترا وارد زمین شد.

 

بازی دو تیم در نیمه گلی به همراه نداشت و کار در 45 دقیقه نخست با تساوی 0-0 به پایان رسید. در پانزدهمین دقیقه از نیمه دوم مارکوس سنسی موفق به گشودن دروازه خرونینگن شد تا فاینورد فرصت حضور در صدر برای حداقل چند ساعت را پیدا کند. این گل اما خیلی زود در دقیقه 65 توسط یورگن لارسن جبران شد تا بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

فاینورد با تک امتیاز به دست آمده از بازی امروز 36 امتیازی شد و همچنان در رده دوم ماند؛ البته در صورت پیروزی آیندهوون در بازی امشب مقابل نایمخن، یاران جهانبخش یک رده در جدول سقوط کرده و جای خود را به این تیم خواهند داد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر