کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید به دنبال بهبود کارنامه ضعیف خود در مقابل اتلتیکومادرید است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دربی امشب در شرایطی برگزار می شود که در صورت برتری کهکشانی ها، فاصله این تیم در صدر با مدافع عنوان قهرمانی لالیگا به 13 خواهد رسید. رئال مادرید در حال حاضر صدرنشین لالیگا بوده و هشت امتیاز با سویای رده دومی و 10 امتیاز با اتلتیکو رده چهارمی فاصله دارد.

کریم بنزما به دلیل مشکل همسترینگ هفته گذشته مقابل رئال سوسیداد مجبور به ترک زمین و غیبت در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر در روز سه شنبه شد، اما به نظر او در مسابقه امشب برابر اتلتیکومادرید در ترکیب ثابت تیمش قرار می گیرد.

کریم بنزما در طول دوران حرفه‌ای خود در رئال مادرید 36 بار با اتلتیکو روبرو شده است و رکورد 16 پیروزی، 11 تساوی و 9 بار شکست را به ثبت رسانده است. این بازیکن فرانسوی تنها موفق به زدن شش گل و ارسال چهار پاس گل در برابر اتلتیکو در تمامی رقابت‌ها شده که آمار چندان خوبی نیست. علیرغم پنج تقابل با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، بنزما هرگز در رقابت های اروپایی دروازه رقیب همشهری رئال مادرید را باز نکرده است.

 

بنزما 23 بار در لالیگا با اتلتیکو روبرو شده و رکورد 11 پیروزی، هشت تساوی و چهار شکست، پنج گل و سه پاس گل در این مسابقات را به خود اختصاص داده است. جالب اینجاست که این مهاجم باتجربه تنها یک بار مقابل اتلتیکومادرید در لالیگا در برنابئو گلزنی کرده که به تلاش پیروزی 1-0 در فوریه 2020 باز می گردد و حالا بنزما امشب به دنبال تکرار این موفقیت است. البته کریم بنزما در 15 بازی این فصل 12 گل زده و هفت پاس گل داده و در اوج آمادگی قرار دارد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر