توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ به برخورد این تیم با سالزبورگ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، امروز شاهد اتفاقات عجیبی بودیم؛ جایی که در یک اتفاق کم سابقه و به دلیل اشتباه رخ داده، قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا تکرار شد. قرعه اول بایرن مونیخ تقابل با اتلتیکو مادرید بود که قطعاً دیدار سختی برای شاگردان یولیان ناگلزمان محسوب می‌شد اما بار دوم باواریایی‌ها به سالزبورگ برخورد کردند که قطعاً قرعه به مراتب آسان تری برای‌شان است.

در همین راستا توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، به تکرار قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و تقابل این تیم با سالزبورگ در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات واکنش جالبی نشان داده است. مولر تاکید کرده که آنها کار آسانی برابر سالزبورگ پیش رو نخواهند داشت و همچنین فکر نمی‌کرده که قرعه کشی لیگ قهرمانان تکرار شود.

توماس مولر در اینستاگرام پیرامون این موضوع گفت: "قرعه کشی لیگ قهرمانان برای بار دوم؛ حالا ما سالزبورگ را پیش رو داریم که البته باعث می شود مسافت کمتری را برای سفر طی کنیم. ما قبلا در مرحله گروهی سال گذشته با آنها بازی کرده ایم. سالزبورگ به شکلی کاملاً فشرده و با پرسی زیاد بازی می کند. البته که می خواهیم به دور بعد برویم، هیجان زده‌ام و مشتاقانه منتظر آن هستم. اما فکر نمی کردم امروز قرعه‌کشی دومی برگزار شود."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر